جیمز کامرون فیلمنامه ترمیناتور تازه را می نویسد

به گزارش مهسان بلاگ، جیمز کامرون به صراحت بیان نمود چند ماهی است که مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم نو ترمیناتور است.

جیمز کامرون فیلمنامه ترمیناتور تازه را می نویسد

به گزارش مهر، هرچند جیمز کامرون اعلام نموده مدتی است در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم تازه ترمیناتور است، اما او گفت فعلا برای تمام کردن فیلمنامه دست نگه داشته است.

وی در یک کنفرانس مطرح نمود: این فیلمنامه را با الهام از رشد هوش مصنوعی می نویسد، اما وقتی آن را تمام می نماید که درباره هوش مصنوعی و آینده آن اطلاعات بیشتری وجود داشته باشد.

در کنفرانس دنیای تکنولوژی دِل کامرون گفت که از سه ماه پیش آغاز به نوشتن این فیلمنامه نموده اما صبر می نماید تا ببیند هوش مصنوعی به کجا می رسد.

آخرین بار که او درباره ترمیناتور اظهار نظر کرد، گفته بود قصد ندارد ادامه این مجموعه را دنبال کند.

در اواخر سال 2022 او گفته بود: روشن نیست بخواهم یک ترمیناتور دیگر بسازم یا سعی کنم این مجموعه را دوباره راه بیندازم، ولی اگر هم چنین تصمیمی بگیرم بیشتر درباره هوش مصنوعی خواهد بود تا ربات های دیوانه شده.

با توجه به اینکه موضوع هوش مصنوعی از سال پیش با افزایش مواردی از چت جی پی تی به بحث بسیار داغی بدل شده پتانسیل زیادی وجود دارد که کامرون بخواهد به سراغ این موضوع برود.

آخرین فیلم ترمیناتور با عنوان سرنوشت تاریک با بازی آرنولد شوارتزنگر هرچند با نقدهای مثبت و تحسین هواداران روبرو شد، اما در گیشه پیروز نبود و تنها 62 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 261 میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت که برای این بلاک باستر یک شکست تلقی می گردد.

این مجموعه فیلم ها پس از نمایش ترمیناتور 2: روز قضاوت در سال 1991 رو به افول بوده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109315

به "جیمز کامرون فیلمنامه ترمیناتور تازه را می نویسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز کامرون فیلمنامه ترمیناتور تازه را می نویسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید