حدادی: برای شروع اردوی تدارکاتی به مشهد می روم، دوست دارم تجربیاتم را به همه منتقل کنم

به گزارش مهسان بلاگ، قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت که برای شروع اردوی آماده سازی از اواخر هفته جاری راهی مشهد می شود.

حدادی: برای شروع اردوی تدارکاتی به مشهد می روم، دوست دارم تجربیاتم را به همه منتقل کنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا اواخر هفته جاری برای یک دوره اردوی 10 روزه و انجام مراحل فیزیوتراپی و ریکاوری به مشهد مقدس خواهد رفت. او در خصوص این دوره اردویی گفت: در حال حاضر به دلیل دردی که در پاشنه پا احساس می کنم مشغول درمان در تهران هستم و اواخر هفته جاری با اهدف آغاز اردوی 10 روزه به مشهد مقدس خواهم رفت. دراین اردو قصد دارم به ادامه مراحل درمانی و تمرینات بدنسازی بپردازم تا ادامه برنامه هایم با هماهنگی سازمان تیم های ملی نیز انجام شود.

وی گفت: در جریان برگزاری این دوره اردویی قصد دارم با نخبگان دوومیدانی استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در رده های سنی پایه دیداری صمیمانه داشته باشم و حال و هوای قهرمانی در این ورزش را با آنها تقسیم کنم. دوست دارم در تمام مراکز استان های سراسر ایران این موضوع را طی امسال و سال های آینده تجربه کنم و تجربیات و خاطرات دوران قهرمانی را برای ارتقای انگیزه میان کسانی که به تازه گی وارد این دوومیدانی شده اند انتقال بدهم. این کار را در مدت زمانی که آمریکا، آلمان و قطر بودم انجام دادم و با نخبگان دو و میدانی آنها به طور صمیمانه صحبت کردم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا با اشاره به هدفش در این خصوص گفت: مدت زیادی است که ورزش قهرمانی را در دو و میدانی تجربه کرده ام و احساس دین دارم تا این تجربیات و خاطرات را که با سختی های شکست و شادی های پیروزی هایی که در این مدت کسب کرده ام به آینده سازان دوومیدانی ایران منتقل کنم. گاهی اوقات من نیز در آغاز دوران ورزش قهرمانی دست خوش مسائلی بوده ام که می دانم در حال حاضر این مسائل در بین دیگر ورزشکاران نیز وجود دارد. با همدلی و انتقال احساسات صمیمانه بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران رده های سنی نونهالان و نوجوانان، دلگرمی خاصی بوجود خواهد آمد که وظیفه خود می دانم این دین را به این شکل ادا کنم.

حدادی در پایان بیان کرد: فصل تمریناتم را با هدف کسب یک نتیجه خوب در بازی های المپیک توکیو و با امید به خدا آغاز می کنم و امیدوارم تا سرپرست فدراسیون و دیگر مسئولین از ورزشکاران المپیکی و دیگر قهرمانان دوومیدانی حمایت کنند تا همواره شاهد روزهای خوب در دوومیدانی ایران باشیم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25015

به "حدادی: برای شروع اردوی تدارکاتی به مشهد می روم، دوست دارم تجربیاتم را به همه منتقل کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: برای شروع اردوی تدارکاتی به مشهد می روم، دوست دارم تجربیاتم را به همه منتقل کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید