حقوق کارکنان حمل و نقل چابهار 6 ماه عقب افتاده است

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان شهردار چابهار گفت: در حال حاضر 6 ماه حقوق کارکنان حمل و نقل شهرداری پرداخت نشده و اگر در آینده هم به موضوع حمل و نقل و مسائل آن در چابهار رسیدگی نشود قطعا قشر ضعیفی از مردم که از آن بهره می برند دچار مشکل خواهند شد.

حقوق کارکنان حمل و نقل چابهار 6 ماه عقب افتاده است

به گزارش خبرنگاران، بلوچی با بیان اینکه شهر چابهار به دلیل نزدیکی به منطقه آزاد می تواند برای استان سیستان و بلوچستان تاثیر گذار باشد، اظهار کرد: متاسفانه مسائل زیادی در شهر چابهار و به خصوص در بخش حاشیه نشین وجود دارد. در حال حاضر درصد قابل توجهی از جمعیت چابهار را حاشیه نشین ها تشکیل داده اند که این موضوع مسائل مضاعفی را پدید آورده است.

وی توضیح داد: در حوزه منابع و اعتبارات در سازمان شهرداری ها، جلسه ای، تشکیل و مسائل شهرداری های استان طرح موضوع شد. سازمان شهرداری ها به عنوان نهاد متولی و تاثیر گذار می توانست قدم های مثبتی را در مورد خدمات شهر بردارد که متاسفانه این کار شکل نگرفت.

بلوچی در مورد اینکه به موضوع حمل و نقل در چابهار کمتر توجه می گردد و در حال حاضر نیز 6 ماه حقوق کارکنان آن عقب افتاده است، بیان کرد: اگر در آینده به موضوع حمل و نقل و مسائل آن رسیدگی نگردد قطعا قشر ضعیفی از مردم که از آن بهره می برند دچار مشکل خواهند شد. با توجه به اینکه بیشتر خودروهای شهرستان چابهار مستهلک است این امکان در شهرداری چابهار و کنارک فراهم شده که بتوانند به وسیله منطقه آزاد خودروهایی را وارد نمایند.

وی از مصوبه ای با موضوع ورود خودروهای حمل و نقل عمومی بدون پرداخت عوارض گمرکی و عوارض منطقه آزاد به چابهار به دستور هیات وزیران اطلاع داد و اضافه کرد: با یاری صندوق بانک کار آفرینی و حمایت بخش خصوصی خودروهایی وارد خواهند شد که به دلیل گردشگری بودن شهر، شهرداری نیز باید در این امر وارد گردد.

شهردار چابهار گفت: در حال حاضر 100 میلیارد تومان در حوزه شهرداری چابهار از دستگاه های اجرایی مطالبه وجود دارد.

بلوچی از مسئولین درخواست کرد یک میلیارد تومان بودجه برای دوربین های مداربسته در حوزه امنیت اختصاص دهد چرا که امنیت این منطقه به نوعی الزام به شمار می آید.

شهردار چابهار گفت: در حال حاضر 100 میلیارد تومان در حوزه شهرداری چابهار از دستگاه های اجرایی مطالبه وجود دارد. مطالبات دستگاه های اجرایی که از مدت ها روی آن بحث بوده متاسفانه پیگیری نشده است و سازمان مدیریت باید در این زمینه به شهرداری ها یاری کند. همچنین دولت باید موضوع پرداخت مطالبات دستگاه های اجرایی به شهرداری ها را ابلاغ کند.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35555

به "حقوق کارکنان حمل و نقل چابهار 6 ماه عقب افتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق کارکنان حمل و نقل چابهار 6 ماه عقب افتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید