حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بابت اقدام انقلابی نمایندگان

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در نامه ای به رئیس مجلس از اقدام انقلابی نمایندگان تقدیر کرد.

حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بابت اقدام انقلابی نمایندگان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، متن نامه به توضیح زیر است؛

برادر عزیزم جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت الهی

احتراماً ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همه همکاران ارجمندتان در مجلس یازدهم بدینوسیله معروض داشته اخیراً تعدادی از نمایندگان دلسوز و آینده نگر مجلس طرحی را برای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان مطرح نموده و در حال جمع آوری امضا و نهایتاً ارسال به کمیسیون تخصصی هستند که به نوعی در راستای اصلاح قانون بازنشستگی پیش از موعد قبلی است که هرگز رنگ و بوی واقعی به خود نگرفت و در نهایت نشان داد گویا کسی به آینده جوانان اهمیت نمی دهد. ضمن اعلام حمایت بی دریغ از این طرح بسیار ملی و اثرگذار جا دارد واقعاً از تفکر، همدلی و همراهی دلسوزانه و مشفقانه ناشی از درک ژرف نگر طراحان این طرح و امضا نمایندگان آن تقدیر و تشکر نمائیم.

بر این باوریم با اتخاذ چنین شرایطی در طرح مذکور راه برای تغییر جدی در بدنه نیروهای کارآمد و ورود نیروهای جوان و با انگیزه برای خدمت بهینه به مردم عزیز کشورمان باز شده و این اتفاق قطع مسلم از بسیاری از نوامیدی های حاصل از بی توجهی به نسل جوان ایران می کاهد.

یقین داشته باشید اثر این مصوبه می تواند باورهای جوانان را به آینده ای روشن سوق دهد. کوشش کنید نسل جوان، خلاق و پرانرژی پشت دیوار ناامیدی و یأس نمانند! کوشش کنیم باورمان نمایند آینده کشور رهین حضور و بالندگی همین نسل نو خواهد بود.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن دعا برای سلامت همه خدمت گزاران صدیق نظام آمادگی دارد در راستای یاری به طراحان و امضانمایندگان طرح در جهت تبیین اثرسازی طرح به سایر نمایندگان محترم مجلس در کنار شما عزیزان باشد.

از جنابعالی هم انتظار داریم همچون گذشته در مورد تقویت کوشش های نسل جوان در این خصوص اقدام شایسته را مبذول دارید.

محمدجواد محمدی نوری

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 70889

به "حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بابت اقدام انقلابی نمایندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بابت اقدام انقلابی نمایندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید