خانه تکانی منچستریونایتد در ماه ژانویه، بازگشت زودهنگام کیمیش به میادین، کوشش لیورپول برای تمدید قرارداد فابینیو

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- آخرین اخبار دنیای فوتبال را باهم مرور می کنیم.

خانه تکانی منچستریونایتد در ماه ژانویه، بازگشت زودهنگام کیمیش به میادین، کوشش لیورپول برای تمدید قرارداد فابینیو

به گزارش خبرنگاران، بازگشت زود هنگام هافبک آلمانی باواریایی ها به میادین فوتبال احتمال دارد. یاشوا کیمیش، مدافع و هافبک آلمانی باشگاه بایرن مونیخ حدود یک ماه قبل، در جریان بازی با دورتموند دچار مصدومیت شد. به نقل از بیلد، روز گذشته، یاشوا کیمیش به تمرینات گروهی بایرن مونیخ بازگشت و جلسه تمرینی خود را به طور کامل و بدون هیچگونه مسئله ای به خاتمه رساند. اگر تا روز آدینه همه چیز به شکل بسیار خوبی پیش برود و مشکل خاصی پیش نیاید، کیمیش می تواند بایرن مونیخ را در بازی مقابل بایرلورکوزن همراهی کند. این دو تیم روز شنبه و در چارچوب رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم خواهند رفت.

- ریکاردو کالافیوری قراردادش را با آاس رم تمدید کرد. به نقل از سایت رسمی رم، ریکاردو کالافیوری، مدافع چپ 18 ساله آاس رم، قراردادش را با این تیم تا سال 2025 تمدید کرد. کالافیوری محصول آموزشگاه رم است و سابقه بازی در تمام رده های سنی تیم ملی ایتالیا را نیز دارد. وی از 9 سالگی در باشگاه کنونی اش حضور داشته و تا به امروز 1 گل هم برای تیم بزرگسالان گرگ ها به ثمر رسانده است.

- قرمزها به دنبال تمدید قرارداد هافبک و مدافع برزیلی خود هستند. فابینیو، هافبک 27 ساله و برزیلی باشگاه لیورپول که اخیرا به عنوان یک مدافع میانی برای این تیم به میدان رفته است، تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد. به نقل از Jonathan Northcroft از تایمز، سران لیورپول در کوشش هستند تا قرارداد فابینیو را به مدت دو سال دیگر تمدید نمایند. آن ها همچنین قصد دارند تا دستمزد سالیانه این هافبک برزیلی را افزایش دهند و بدین ترتیب، فابینیو نیز به در کنار چند تن از بازیکنان لیورپول نسبت به سایر بازیکنان درآمد بیشتری خواهد داشت. در فصل جاری، فابینیو به عنوان یک مدافع میانی نیز عملکرد درخشانی داشته است.

- در حالی که کمتر از یک ماه به شروع جابجایی زمستانی باقی مانده است، باشگاه های زیادی به جذب بعضی از بازیکنان منچستریونایتد ابراز علاقه نموده اند. به نقل از جیمز داکر از تلگراف، باشگاه های زیادی به جذب مارکوس روخو و جسی لینگارد، دو بازیکنی که از ترکیب منچستریونایتد کنار گذاشته شده اند، ابراز علاقه نموده اند و احتمال جدایی آن ها در ژانویه وجود دارد. ساوتهمپتون هنوز هم به جذب قرضی برندن ویلیامز، فولبک جوان منچستریونایتد علاقه دارد. اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ در تابستان گذشته مانع از انتقال ویلیامز به ساوتهمپتون شده بود اما اکنون به نظر می رسد که این سرمربی نروژی مسئله ای با جدایی قرضی این فولبک جوان نداشته باشد.

لیدز یونایتد به جذب قرضی دنیل جیمز، وینگر 23 ساله و ولزی منچستریونایتد علاقه مند است. مارچلو بیلسا، سرمربی این باشگاه علاقه زیادی به سبک بازی جیمز دارد و آن ها در سال 2019 در آستانه به خدمت گیری این وینگر جوان بودند اما او در نهایت راهی منچستریونایتد شد. از آنجایی که فرصتی کمی در اختیار جیمز برای حضور در ترکیب منچستریونایتد قرار می گیرد، جدایی قرضی او از این تیم در ژانویه محتمل به نظر می رسد.

- جک گریلیش که فصل بسیار خوبی را به همراه استون ویلا سپری می نماید، با مشکل جدیدی روبرو شده است. به نقل از اسکای، جک گریلیش پس از تصادف با رنج روور 80 هزار پوندی اش در دوران قرنطینه ناشی از کووید 19 در ماه مارس، به 9 ماه محرومیت از رانندگی و 82499 پوند جزای نقدی محکوم شد، که با جریمه های دیگری که برای او در نظر گرفته شد مجموعاً به پرداخت 82900 پوند محکوم شد.

جک گریلیش با اتومبیلش به کناره های خیابانی در بیرمنگام برخورد نموده بود. او که حالت عادی نداشت و با دمپایی بود، بلافاصله از ترس رسانه ای شدن این موضوع اقدام به دور شدن از صحنه تصادف کرد. به قاضی دادگاه اعلام شده که به گفته یک شاهد عینی، گریلیش در حین مستی رانندگی نموده است و این موضوع بلافاصله توسط گریلیش با بی میلی تایید شده است. کاپیتان 25 ساله استون ویلا، روز سه شنبه درحالی در دادگاه شهر بیرمنگام به ممنوعیت از رانندگی محکوم شد، که قبلاً نیز به دو تخلف رانندگی اعتراف نموده بود، از جمله برخورد با دو وسیله نقلیه پارک شده در دیکنز هیث و رانندگی با سرعت غیر مجاز (90 مایل بر ساعت).

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71359

به "خانه تکانی منچستریونایتد در ماه ژانویه، بازگشت زودهنگام کیمیش به میادین، کوشش لیورپول برای تمدید قرارداد فابینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تکانی منچستریونایتد در ماه ژانویه، بازگشت زودهنگام کیمیش به میادین، کوشش لیورپول برای تمدید قرارداد فابینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید