خبرنگاران انتظار گلدن استیت برای بازگشت ستاره و باخت برابر لیکرز

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم بسکتبال گلدن استیت که فصلی کابوس وار را پشت سر می گذارد همچنان منتظر بازگشت ستاره اش است تا بتواند جلوی باخت های پیاپی خود را بگیرد.

خبرنگاران انتظار گلدن استیت برای بازگشت ستاره و باخت برابر لیکرز

مسئولان باشگاه گلدن استیت اعلام نموده اند استفان کری ستاره این تیم که در ابتدای فصل با شکستگی دست روبرو شد به زودی بازمی شود. این خبر خوبی برای طرفداران تیم است تا بتوانند پس از بازگشت ستاره جلوی باخت ها را بگیرند حداقل این فصل تلخ را با چند برد به سرانجام برسانند.

با این حال گلدن استیت بدون ستاره خود همچنان می بازد. این تیم امروز در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به مصاف لس آنجلس لیکرز رفت و با نتیجه 116 بر 86 تن به شکست داد.

صدرنشین و قعر نشین کنفرانس غرب امروز برابر هم ملاقات کردند که لیکرز توانست چهل و پنجمین برد خود و چهل و هفتمین باخت گلدن استیت را رقم بزند.

پس از این مسابقه رسانه ها اعلام کردند که مسئولان باشگاه گلدن استیت تمایل دارند در صورت امکان استفان کری زودتر از موعد مقرر به ترکیب بازشود و بازی کند.

در این ملاقات آنتونی دیویس ستاره لیکرز با کسب 23 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. لبرون جیمز نیز در این مسابقه فرصتی داشت تا استراحت کند و به مصدومیت خود برسد.

در دیگر ملاقاتهای برگزار شده نیویورک قعرنشین کنفرانس شرق در مصاف با فیلادلفیا 115 بر 106 باخت، ایندیانا با نتیجه 106 بر 100 پورتلند را شکست داد و اوکلاهوماسیتی 112 بر 108 ساکرامنتو را مغلوب کرد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37093

به "خبرنگاران انتظار گلدن استیت برای بازگشت ستاره و باخت برابر لیکرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتظار گلدن استیت برای بازگشت ستاره و باخت برابر لیکرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید