خبرنگاران تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان عظیم دزفول بسیار بالاست

به گزارش مهسان بلاگ، دزفول- خبرنگاران- مدیر بیمارستان عظیم دزفول گفت: تعداد بیماران کرونایی مراجعه کننده به بیمارستان عظیم دزفول بالاست و امکان رسیدگی و ارائه خدمات درمانی کامل به بیماران وجود ندارد .

خبرنگاران تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان عظیم دزفول بسیار بالاست

عباس شیخی روز یکشنبه به رسانه های دزفول گفت: تقریبا تمام بخش های بیمارستان دزفول به درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده و با اضافه شدن یک بخش دیگر تعداد بخش هایی که به بیماری کرونا اختصاص دارند به 13 بخش خواهند رسید.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته حدود 200 بیمار کرونایی در دزفول پذیرش شدند که از این تعداد حدود 100 نفر بستری شدند.

شیخی گفت: در حال حاضر 220 بیمار کرونایی در بیمارستان عظیم دزفول بستری هستند که از این تعداد 38 نفر در بخش های ویژه بستری هستند و شرایط خوبی ندارند.

مدیر بیمارستان عظیم دزفول گفت: این بیمارستان از 14 ماه پیش در حال ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی است و کادر درمان در این مدت فرسوده شده و توان زیادی برای ارائه خدمات ندارند.

مدیر بیمارستان عظیم دزفول از مردم خواست هنگام مراجعه به اورژانس بیمارستان صبر داشته باشند زیرا تعداد بیماران بدحال در اورژانس بسیار زیاد است.

شیخی از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا دچار این شرایط نشوند زیرا بیمارستان جا ندارد و امکان خدمات رسانی به بیماران نیست .

وی ادامه داد: علاوه بر بیماران کرونایی برای درمان، به سایر بیماران مانند بیماران تصادفی نیز خدمات رسانی میگردد البته تا حد امکان کوشش می گردد بیماران غیرکرونایی به سایر بیمارستان ها مانند بیمارستان آیت اله نبوی و ارتش منتقل شوند.

شهرستان دزفول در حال حاضر در شرایط قرمز کرونایی واقع شده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 82475

به "خبرنگاران تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان عظیم دزفول بسیار بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان عظیم دزفول بسیار بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید