خبرنگاران تیم هیات فوتسال رودان پاداش ده میلیونی دریافت کرد

به گزارش مهسان بلاگ، بندرعباس - خبرنگاران - تیم هیات رودان نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور پس از کسب نخستین پیروزی در این رقابت ها پاداش ده میلیونی دریافت کردند.

خبرنگاران تیم هیات فوتسال رودان پاداش ده میلیونی دریافت کرد

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان گفت: پس از درخش تیم هیات فوتبال رودان در بازی مقابل فجر سپاسی با قولی که داده بودیم پاداش ده میلیون تومانی از سوی کمیته فوتسال به این تیم دادیم تا انگیزه ای باشد برای حضور قدرتمندانه تر آن ها در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور و امیدوارم که این پیروزی ها ادامه داشته باشد.

حمید رضایی بیان داشت: بانوان هرمزگانی شایستگی و لیاقت بیشتر از این ها دارند و با حمایت های بیشترمسئولان شاهد درخشش این تیم در لیگ برتر کشور باشیم.

تیم فوتسال رودان پیروز شد در هفته سوم لیگ برتر بانوان کشور با چهار گل کننده استان فارس پویندگان فجر شیراز را شکست دهد.

تیم هیات فوتبال رودان که در دو دیدار گذشته خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تن به شکست داده بود. در دیداری خانگی پیروز شدمیهمان خودرا زمین گیر کند وبا چهار گل شکست دهد.

در این دیدار برای کننده استان هرمزگان مریم حکمتی دو گل، مهسا عرب دو گل برای تیمشان گلزنی کنند تا نخستین برد تیمشان رقم بزنندو سه امتیاز شیرین این دیدار کسب کنند.لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با حضور 14 تیم در 2 گروه هفت تیمی برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76342

به "خبرنگاران تیم هیات فوتسال رودان پاداش ده میلیونی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم هیات فوتسال رودان پاداش ده میلیونی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید