خبرنگاران حمله ماگات به پپ؛ جام های بارسلونا را مسی بُرد نه گواردیولا

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- پپ گواردیولا پس از ترک نیوکمپ هرگز لیگ قهرمانان را تصاحب ننموده اما یک دوجین جام خانگی کسب نموده است؛ آیا چنین اتفاقی از او یک بازنده می سازد؟ تنها در صورتی که نام شما فلیکس ماگات باشد با چنین نظری صددرصد موافق هستید.

خبرنگاران حمله ماگات به پپ؛ جام های بارسلونا را مسی بُرد نه گواردیولا

به گزارش خبرنگاران، سرمربی اسبق باشگاه بایرن مونیخ با حمله به گواردیولا مدعی شد که تنها دلیل پیروزیت وی در بارسلونا، لیونل مسی بوده است.

گواردیولا از تیم دوم بارسا ارتقا گرفت و در سال 2008 سکاندار بارسا شد و در دوره ای سلطه جویانه، سه بار لالیگا و دو بار لیگ قهرمانان را به دست آورد.

با این حال، گواردیولا پس از رفتن به بایرن و منچسترسیتی برای تکرار پیروزیت های خود در اروپا تقلای بسیاری کرد و این در حالی است که مرد اسپانیایی در لیگ های خانگی دست پر بوده است.

و حالا، ماگات در گفت وگو با نشریه بیلد آلمان کاملا با اطمینان دلیل این اتفاق را فاش نموده است.

ماگات در این باره گفت: مسی جام های را برد نه گواردیولا؛ بدون مسی آن سیستم برای گواردیولا جواب نمی داد زیرا در غیر اینصورت او می توانست با همان سیستم در بایرن یا سیتی در لیگ قهرمانان پیروز گردد.

وی ادامه داد: تیکی تاکا زمانی جواب می دهد که شما بازیکنانی داشته باشید که از لحاظ تکنیکی نسبت به رقبا برتر باشند؛ از نگاه تماشاگران، حفظ مالکیت توپ، کسل کننده بوده و یک تیم برتر واقعا به آن نیازی ندارد. به اعتقاد من، گواردیولا معمولا در درجه اول خیلی درگیر کوشش برای بردن بازی می گردد؛ این تاکتیک در نهایت به تصمیمات اشتباه منجر می گردد که از پیروزیت جلوگیری می نماید.

ماگات در ادامه با تمجید از هموطن خود یعنی یورگن کلوپ که از زمان روی کار آمدن در لیورپول هم لیگ جزیره و هم لیگ قهرمانان را تصاحب نموده است، گفت: کلوپ به لطف تصمیماتش در مورد ورودی های تیم، باعث شد تا سیستمش به پیروزیت برسد نه به خاطر تاکتیک مورد استفاده. قبلا به این سیستم ضدحمله گفته می شد اما امروزه آن را پرسینگ از بالا می خوانند.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66723

به "خبرنگاران حمله ماگات به پپ؛ جام های بارسلونا را مسی بُرد نه گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمله ماگات به پپ؛ جام های بارسلونا را مسی بُرد نه گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید