خبرنگاران مربی تیم فوتبال قشقایی:در نیم فصل،بازیکنان با تجربه به خدمت می گیریم

به گزارش مهسان بلاگ، شیراز-خبرنگاران- مربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز گفت: تیم جوانی داریم که خوب فوتبال بازی می کند اما برای اینکه این تلاش ها منجر به نتیجه شود در نیم فصل چند بازیکن با تجربه را به خدمت خواهیم گرفت.

خبرنگاران مربی تیم فوتبال قشقایی:در نیم فصل،بازیکنان با تجربه به خدمت می گیریم

رشید طهماسبی، یکشنبه در آستانه دیدار تیمش مقابل گل ریحان البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: با وجود اینکه دراکثر دیدارها حتی در خانه حریف بهتر از آنها بازی می کنیم و چندین فرصت گلزنی هم ایجاد می شود اما کم تجربگی حاکم بر تیم موجب شده فرصت ها تبدیل به گل نشود.

وی اضافه کرد: تا سرانجام نیم فصل هفت بازی باقی مانده است و می کوشیم در این دیدارها نتایج مناسب را کسب کنیم و در همین نیم فصل جایگاه تیم را ارتقا دهیم.

مربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با بیان اینکه با دریافت چندین بازیکن با تجربه می توانیم حتی مدعی شویم، گفت: این پتانسیل نزد بازیکنان وجود دارد که حتی در دوربرگشت با تقویت تیم، مدعی شوند زیرا در گذشته هم بودند تیم هایی که در دور رفت نتایج لازم را کسب نکردند اما در دور برگشت متحول و مدعی شدند.

او گفت : زمانی که بازیکنان توانایی دارند که تیم های صدر جدول را متوقف کنند باید به این خود باوری برسند که در برابر تیم های پایین جدول هم همان نگاه را داشته باشند که نسبت به تیم های بالای جدول دارند.

طهماسبی افزود : بازی با تیم نود ارومیه تمام شده است و بازیکنان همه تمرکز خود را باید روی حریف این هفته خود بگذارند تا بتوانند با شکست تیم گل ریحان از بحران بیرون بیایند و یک برد می تواند تیم را شاداب ترکند که امیدوارم این بُرد در مقابل تیم گل ریحان رقم بخورد.

تیم گل ریحان قابل احترام است

وی در موررد تیم گل ریحان گفت : این تیم طی دو سال گذشته از تیم های مدعی بود اما با کمبود مالی روبرو و ناگزیر شد با یک تیم جوان در رقابت ها شرکت کند برای همین هم نتیجه نگرفت ، امیدوارم این تیم خوب به دلیل مسائل مالی از هم نپاشد.

وی گفت : ما در میانه میان نیاز به یک رهبر با تجربه داریم که بتواند زمانی که کار گره می خورد آن را باز کند و این امر در نیم فصل اتفاق می افتد.

مسوولان استان بیایند ورزشگاه بازی تیم را تماشا کنند

مربی تیم فوتبال قشقایی با اشاره به اینکه مسوولان استان فارس به ورزشگاه بیایند و بازی تیم را تماشا کنند، افزود: این امر موجب انگیزه نزد بازیکنان می شود که بعد معنوی آن بسیار مهم است.

وی ضمن تشکر از رسانه ها گفت : انتظار داریم رسانه ها این جوانان را بیشتر مورد حمایت قرار دهند اگرچه تا کنون هم حمایت کرده اند و در کنار تیم بوده اند.

طهماسبی افزود : با همدلی می توانیم پس از حدود هشت سال یک و یا حتی دو تیم در لیگ برتر داشته باشیم و جای تاسف دارد که فارس سهمیه در لیگ برتر فوتبال ندارد.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و گل ریحان البرز از هفته یازدهم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان دوشنبه ششم بهمن ماه در شهر کرج برگزار می شود.

همچنین در همین روز تیم فجرشهید سپاسی در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم خیبرخرم آباد است.

در جدول رده بندی پس از انجام 10 بازی تیم گل ریحان با هشت امتیاز در رده شانزدهم و تیم قشقایی هم با هفت امتیاز در رده هفدهم قرار دارند و نبرد این دو همسایه که جوان هستند می تواند جذاب باشد و هر دو تیم نیاز به سه امتیاز دارند و مساوی به دردشان نمی خورد.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام 10 بازی، تیم های هوادار تهران، استقلال خوزستان و مس کرمان با 18 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

فجر شهید سپاسی شیراز با 16 امتیاز در رده پنجم است.

در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران جام آزادگان 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و 2 تیم سرانجامی جدول به دسته دوم سقوط می کنند.

تیم های شهدای قشقایی شیراز با هفت امتیاز و نود ارومیه هم با چهار امتیاز در قعر جدول هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75383

به "خبرنگاران مربی تیم فوتبال قشقایی:در نیم فصل،بازیکنان با تجربه به خدمت می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم فوتبال قشقایی:در نیم فصل،بازیکنان با تجربه به خدمت می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید