خبرنگاران کارکنان استانداری تهران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

به گزارش مهسان بلاگ، شهرری ـ خبرنگاران ـ استاندار، فرمانداران و معاونان استانداری تهران امروز /چهارشنبه/ به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

خبرنگاران کارکنان استانداری تهران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

این آیین معنوی با حضور انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، معاونان، فرماندارن و جمعی از کارکنان استانداری تهران با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

استاندار تهران در این مراسم با بیان اینکه برعهده دریافت مسئولیت در نظام اسلامی ایران فرصت خوبی برای خدمتگزاری است، گفت: کسانی که به مسئولیتی در این نظام می رسند باید قدر این لحظات برای خدمت به مردم بدانند و از آن به خوبی استفاده کنند.

انوشیروان محسنی بند پی گفت: خدمت به مردمی که در صحنه های مختلف نظام از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه های پس از آن همیشه در صحنه بودند یک افتخار عظیم است که باید مسئولان آن را مقتم بشمارند.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل در ایام دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای یادآوری اهداف بلند ایشان است، بیان داشت: مسئولان باید همیشه در جهت آسایش، آرامش، رفاه مردم و توسعه کشور گام بردارند.

محسنی بند پی در ادامه با اشاره به اینکه سال جاری پروتکل های بهداشتی در تمامی مراسم های حرم مطهر امام خمینی(ره) رعایت شده است، اضافه کرد: استانداری تهران که همه ساله با 300 نفر از افراد 120 دستگاه تخت امر، 16 فرمانداری و 44 شهرداری به حرم امام راحل می آمد سال جاری فقط با 40 نفر به مراسم تجدید میثاق آماده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76253

به "خبرنگاران کارکنان استانداری تهران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارکنان استانداری تهران با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید