خبرنگاران 15 بیمار کرونا در نقاهتگاه نداجا بستری هستند

به گزارش مهسان بلاگ، بندرعباس - خبرنگاران - 15 بیمار برای گذراندن دوران نقاهتگاهی خود در نقاهتگاهی که نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برپا نموده بستری هستند.

خبرنگاران 15 بیمار کرونا در نقاهتگاه نداجا بستری هستند

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا رور دوشنبه گفت: 12 نفر از این افراد را آقایان و 3 نفر را بانوان تشکیل می دهند که پس از گذراندن دوران 15 روزه نقاهتگاهی ترخیص خواهند شد.

امیر دریادار دوم مجتبی محمدی ادامه داد: تعدادی از پرسنل درمانی این منطقه به همراه نیروهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این بیماران در دوران بستری پرستاری و مراقبت می نمایند که امید می رود زودتر به آغوش خانواده های خود بازگردند.

در تاریخ 16 فروردین با بهره برداری از نقاهتگاه 100 تختخوابی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس تعداد تخت های نقاهتگاهی هرمزگان به 600 تختخواب رسید.

این نقاهتگاه 100 تخت خوابی شامل 50 تختخواب ویژه خانم ها و 50 تختخواب ویژه آقایان در مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس برپا شده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بیمارانی که در مرحله آماده سازی برای رفتن به منزل هستند در این مکان ها حضور می یابند.

دکتر حسین فرشیدی بیان داشت: احتیاج به حضور کادر درمانی خاصی در نقاهتگاه ها نیست و فعالیت های درون نقاهتگاه ها بیشتر برای آماده ساختن روانی بیماران است لذا نیروهایی که در اینجاها مستقر می شوند نیروهای بهداشتی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 خرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45666

به "خبرنگاران 15 بیمار کرونا در نقاهتگاه نداجا بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15 بیمار کرونا در نقاهتگاه نداجا بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید