خبرنگاران 87 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد احراز هویت شدند

به گزارش مهسان بلاگ، شهرکرد-خبرنگاران-مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجازی شدن آموزش به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: هم اکنون 87.16 درصد دانش آموزان این استان در شبکه شاد احراز هویت شده اند.

خبرنگاران 87 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد احراز هویت شدند

فرحناز قائدامینی شامگاه یکشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختکمک با اشاره به وجود 187 هزار و 977 دانش آموز در استان به جز دانش آموزان مقطع پیش دبستانی و بزرگسالان تاکید کرد: از این تعداد 152 هزار و 282 نفر برابر 73.31 درصد در شبکه شاد مشغول فعال هستند.

وی اضافه کرد: 34 هزار و 490 دانش آموز عشایری و مناطق میانکوه، بن، فلارد، کوهرنگ و اردل در چهارمحال و بختکمک به علت نبود زیرساخت های لازم، آموزش ها را به صورت حضوری فرا می گیرند.

قائدامینی شرح داد: 15.7 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختکمک در دوران شیوع ویروس کرونا از طریق درسنامه، آموزش های خود را پیگیری می کنند.

وی یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز 935 دستگاه تبلت، 757 دستگاه گوشی تلفن همراه، 51 دستگاه تلویزیون، 34 دستگاه پخش دی. وی. دی. دستگاههای لپ تاپ، 112 هزار بسته آموزشی و یک هزار و 827 فقره تسهیلات خرید گوشی تلفن همراه در مجموع به ارزش 124 میلیارد و 630 میلیون ریال از سوی خیران تامین مالی و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختکمک گفت: به تازگی 500 دستگاه تبلت از سوی مرکز آمار ایران برای دانش آموزان استان تامین و در اختیار آنان گذاشته شده است.

وی گفت: وسایل و تجهیزات مازاد دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختکمک شناسایی و امکانات قابل استفاده برای دانش آموزان بی بضاعت در اختیار آنان گذاشته شود.

قائدامینی تاکید کرد: این اقدام می تواند در افزایش کمی و کیفی سطح آموزش دانش آموزان تاثیرگذار باشد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختکمک نیز گفت: برای اجرای طرح بسته عمومی پیوند سواد و زندگی، 120 مرکز در کشور انتخاب شد که هفت مرکز آن با 350 سوادآموز متعلق به این استان است.

رهدار براتی شرح داد: تقویت کارکردهای مراکز یادگیری محلی با پیوند سواد و زندگی و کمک به اشتغال زایی و تولید داخلی از اهداف این طرح به شمار می رود.

وی اضافه کرد: مخاطبان این طرح شامل سوادآموزان تمامی دوره های سوادآموزی در مراکز یادگیری محلی و علاقه مندان همجوار مرکز است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختکمک نیز با اشاره به تاسیس خانه المپیاد در استان گفت: این خانه برای رشد دانش آموزان در حوزه های مختلف تحصیلی مانند المپیادها و جشنواره های علمی یک نیروی محرک علمی است.

فیروز عسگری تاکید کرد: خانه المپیاد یک موسسه مردمنهاد است که برای شناسایی، جذب، پرورش، حمایت، هدایت و اعتلای سطح علمی دانش آموزان و جوانان فعال شده است.

به گزارش خبرنگاران، در استان چهارمحال و بختکمک 210 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری مشغول تحصیل هستند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80893

به "خبرنگاران 87 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد احراز هویت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 87 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در شبکه شاد احراز هویت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید