خبرنگاران 918 تن به دلیل مسائل حاد تنفسی در قم بستری هستند

به گزارش مهسان بلاگ، قم - خبرنگاران - قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 918 تن به دلیل مسائل حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

خبرنگاران 918 تن به دلیل مسائل حاد تنفسی در قم بستری هستند

به گزارش عصر چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی قم، علی ابرازه در گفت وگویی، اعلام نمود: تا ساعت 14 امروز چهارشنبه 21 اسفندماه، 918 تن در مراکز درمانی کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی قم به دلیل مسائل حاد تنفسی بستری هستند.

وی اضافه کرد: طی صبح تا عصر امروز نیز 50 تن از مراکز درمانی قم با بهبودی کامل مرخص شدند.

وی ادامه داد: تست کرونای 53 نفر دیگر در قم طی 24 ساعت گذشته، مثبت اعلام شد که با این احتساب، تعداد مبتلایان مثبت به کرونا تا به امروز در استان به 804 تن رسید.

این مسئول به آخرین آمار جان باختگان قم در اثر ابتلا به بیماری کوید 19 اشاره نکرد. هفته گذشته این آمار 30 نفر اعلام شده بود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از مردم خواست همچنان مسائل بهداشتی را رعایت نموده و با ماندن در منزل و قرنطینگی خانگی، از مبتلا شدن به این ویروس جلوگیری نمایند.

ابرازه پزشکان و پرستاران را جهادگران خط مقدم مقابله با ویروس کرونا دانست و گفت: قدردان زحمات پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می نمایند، هستیم.

کوشش خبرنگار خبرنگاران برای کسب آخرین اطلاعات از تعداد قربانیان کرونا در قم به جایی نرسید و مسئولان مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی اعلام نمودند که این گونه آمارها به صورت متمرکز و از سوی وزارت بهداشت اعلام می گردد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز چهارشنبه اعلام نمود: تا به امروز 9 هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 354 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده اند و 2959 نفر بهبودیافته و ترخیص شده اند.

مردم باید مراقبت های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه شده، بیش ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیغام رسان های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39353

به "خبرنگاران 918 تن به دلیل مسائل حاد تنفسی در قم بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 918 تن به دلیل مسائل حاد تنفسی در قم بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید