خبرهای استاد الدوحه اشتباه می گردد!، امیدواری طرفداران به ماندن ستاره پرسپولیس

به گزارش مهسان بلاگ، پرسپولیسی ها امیدوارند اخبار جدایی محمد حسین کنعانی زادگان و به ویژه احمد نورالهی مثل بعضی اخبار قبلی استاد الدوحه اشتباه از آب درآید!

خبرهای استاد الدوحه اشتباه می گردد!، امیدواری طرفداران به ماندن ستاره پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنج شنبه 26 فروردین ماه گذشته نشریه استاد الدوحه قطر مدعی شد تست کرونای دو بازیکن پرسپولیس روز پنجشنبه و پیش از ملاقات مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا مثبت شده است.

این نشریه قطری نوشت: تیم پرسپولیس قبل از ملاقات با الریان تست کُرونا داد و معین شد جواب آزمایش دو بازیکن این تیم مثبت است. در نتیجه این دو بازیکن از بازی مقابل الریان کنار گذاشته شدند. طبق پروتکل های بهداشتی AFC بعد از هر بازی بازیکنان تست کرونا می دهند.

این درحالی بود که پیش از این تست کرونای فرشاد فرجی و سعید آقایی دو بازیکن پرسپولیس در تهران مثبت شده بود و این دو به همراه تیم به هند سفر نکردند. این رسانه قطری مدعی شد در تست کرونای بعد از بازی الوحده امارات، تست دو بازیکن دیگر پرسپولیس مثبت شده است اما این طور نبود.

خبری کذب که نتوانست تیم یحیی گل محمدی را به هم بریزد و پرسپولیس پیروز شد با نتیجه 3 بریک الریان را شکست دهد.

پیش از این نیز استاد الدوحه قطر اخباری درخصوص بخشش محرومیت عیسی آل کثیر و همین طور میزبانی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا منتشر نموده بود که از قضا هر دو مورد اشتباه ازآب درآمد!

حالا به واسطه انتشار آن اخبار اشتباهی پرسپولیسی ها بسیار امیدوارند خبر توافق احمد نورالهی با قطری ها که اولین بار استاد الدوحه منتشر کرد اشتباه بوده باشد.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85975

به "خبرهای استاد الدوحه اشتباه می گردد!، امیدواری طرفداران به ماندن ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای استاد الدوحه اشتباه می گردد!، امیدواری طرفداران به ماندن ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید