خوشحالم برای فاینورد گلزنی کردم، برای من بازی های عصر بهتر است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فاینورد هلند روز گذشته در مسابقات لیگ کنفرانس اروپا پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 تیم یونین برلین را از پیش رو بردارد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد گل نخست تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند.

خوشحالم برای فاینورد گلزنی کردم، برای من بازی های عصر بهتر است

جهانبخش بعد از این بازی گفت: از پیروزی در این مسابقه خشنودیم. بازی هایی که عصر برگزار می گردد، برای ما خوب است. می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. به خوبی برای مسابقه تمرکز کردیم. موقعیت های زیادی به دست آوردیم و با کمی شانس بیشتر، می توانستیم گل های دیگری به ثمر برسانیم. این اتفاق رخ نداد اما برای کسب سه امتیاز کافی بود.

وی ادامه داد: بازی هایی که عصر برگزار می گردد، با مسابقات بعدازظهر فرق دارد. حتی در لیگ اردوویسه. صادقانه بگویم برای من بازی کردن در عصر بهتر است.

جهانبخش در مورد گلزنی اش در این مسابقه تاکید نمود: در تعدادی از مسابقات گذشته یک میزان خشنود نبودم. کوشش می کردم بازیکن مهم و تاثیرگذاری باشم اما نتوانستم. امشب (پنجشنبه شب) این کار را انجام دادم. از اینکه بازیکن مهمی بودم و گل زدم خشنودم. برای چیزی که به خاطرش اینجا هستم یعنی گل و پاس های گل بیشتر کوشش می کنم.

بازیکن ایرانی فاینورد توضیح داد: در دو سال گذشته بازی های زیادی انجام نداده بودم. در حال حاضر هر سه روز یک بار بازی می کنم و همینطور بازی های ملی هم هست. استراحت زیادی نداشته ام اما از اینکه می توانم بازی های زیادی انجام بدهم خشنودم.

جهانبخش در انتها گفت: این سومین ماهی است که در فاینورد هستم و کوشش می کنم برترین عملکرد را برای باشگاه و طرفداران داشته باشم. برای من این طرفداران برترین طرفداران هلند هستند. آنها در هر مسابقه پشت ما هستند و این احساس خوبی به ما می دهد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 99534

به "خوشحالم برای فاینورد گلزنی کردم، برای من بازی های عصر بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم برای فاینورد گلزنی کردم، برای من بازی های عصر بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید