درخشش رائول افسانه ای روی نیمکت ، جوانان رئال قهرمان اروپا شدند

به گزارش مهسان بلاگ، تیم فوتبال زیر 19 سال رئال مادرید با راهنمایی رائول گونزالس در ملاقات پایانی لیگ جوانان اروپا 2020 سه بر دو بنفیکا را برد و قهرمان شد.

درخشش رائول افسانه ای روی نیمکت ، جوانان رئال قهرمان اروپا شدند

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای اس پی ان، این نخستین قهرمانی رئال در رقابت های زیر 19 سال اروپاست که از هفت سال پیش شروع شده است. سفیدهای مادرید پیش تر در سال های 2014، 2016 و 2017 در مرحله نیمه نهایی حذف شده بودند اما این بار تا فینال بالا آمدند و در بازی نهایی برابر بنفیکا از پرتغال در شهر نیون سوئیس جام قهرمانی را بالای سر بردند.

رائول که دومین گلزن برتر تاریخ رئال پس از کریس رونالدو است، تا همین اواخر سرمربی تیم دوم باشگاه یعنی کاستیا بود اما با جدا شدن سرمربی جوانان، موقتا راهنمایی تیم زیر 19 سال باشگاه را در رقابت های قهرمانی جوانان اروپا بر عهده گرفت. رئال در پیگیری بازی ها پس از دوران کرونا سه بر یک یوونتوس ایتالیا را در مرحله یک شانزدهم برد و به جمع هشت تیم برتر اروپا راه یافت.

در رقابت های متمرکز هشت تیم حاضر در مرحله نهایی که در سوئیس برگزار گردید، شاگردان رائول ابتدا سه بر صفر بر اینترمیلان پیروز شدند، بعد سالزبورگ اتریش را دو بر یک در مرحله نیمه نهایی بردند و در بازی نهایی هم سه بر دو بر بنفیکا چیره شدند. در این بازی دروازه بان رئال یک پنالتی را مهار کرد.

رائول 43 ساله رکورددار تعداد بازی در رئال است. او در 17 سالگی در 1994 نخستین بار با لباس سفید مادرید به میدان رفت و تا 2010 ستاره باشگاه بود. پس از بازی در شالکه، السد و کاسموس نیویورک، رائول در 2015 بازنشست شد و در نخستین تجربه سرمربیگری رئال را به یک افتخار عظیم اروپایی رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59792

به "درخشش رائول افسانه ای روی نیمکت ، جوانان رئال قهرمان اروپا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش رائول افسانه ای روی نیمکت ، جوانان رئال قهرمان اروپا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید