در اندونزی بهترین نتیجه را می گیریم، باقری معتمد آماده است

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای دریافت بهترین نتیجه به اندونزی می رویم و از حریفان هراسی نداریم.

در اندونزی بهترین نتیجه را می گیریم، باقری معتمد آماده است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

سید نعمت خلیفه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی های کشورهای اسلامی از لحاظ فنی در سطح بالایی واقع شده است و حساس است. ما به هیچ وجه از حریفانی که در اندونزی با آنها روبرو می شویم هراسی نداریم و برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات شرکت می کنیم.

وی ادامه داد: وضعیت نفرات خوب است و همه در اوج آمادگی به سر می برند. تمرینات آماده سازی به خوبی برگزار شده و همین موضوع سطح فنی کار بچه ها را بالا برده است. به این ترتیب با قدرت مقابل حریفان قرار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی اعلام نمود: تیم های مصر، آذربایجان، اردن و البته بعضی تک ستاره های تیم های آفریقایی جزو حریفان اصلی ما به حساب می آیند با این همه به هیچ وجه از روبرو شدن با آنها نمی ترسیم زیرا شایستگی بچه های ما بالاتر از این حرف هاست.

خلیفه توضیح داد: تیم تکواندو در بخش مردان دوشنبه و با ترکیبی 6 نفره به اندونزی خواهد رفت و در مجموع امیدوارم این مسابقات بهترین نتیجه را برای تکواندو ایران به ارمغان بیاورد. وضعیت محمد باقری معتمد هم بسیار خوب است و در آمادگی کامل واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15276

به "در اندونزی بهترین نتیجه را می گیریم، باقری معتمد آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اندونزی بهترین نتیجه را می گیریم، باقری معتمد آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید