دین محمدی: دلایل ناکامی استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال یکی دو تا نیست، فراموش نمی کنم که در استقلال دین محمدی شدم

به گزارش مهسان بلاگ، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت این تیم را قلباً دوست دارد و با مطرح کردن بعضی مسائل دنبال جلب حمایت طرفداران نیست.

دین محمدی: دلایل ناکامی استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال یکی دو تا نیست، فراموش نمی کنم که در استقلال دین محمدی شدم

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل طرفدار در هفته اول لیگ برتر فوتبال، گفت: هنوز استقلال وارد مسابقات نشده است که بخواهیم این تیم را ارزیابی کنیم. باید نفرات تازه و کار مربی ایتالیایی را ببینیم و سپس نظر بدهیم. درست نیست وقتی استقلال در شرایط بازی قرار ندارد، قضاوتی انجام دهیم.

وی در خصوص شکست استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: دلایل ناکامی تیم های ایرانی یکی دو تا نیست. عدم برنامه ریزی دقیق، مدیریت خوب، اردو و بازی های تدارکاتی مناسب، حفظ شاکله تیم و ... از جمله دلایل ناکامی استقلال و پرسپولیس بود. اینکه بگوییم تعصب داریم و با این کلید واژه می توانیم برنده باشیم، دیگر فایده ای ندارد. تیم های دیگر هم تعصب دارند. بهتر است روراست صحبت کنیم. ما شرایط رویارویی با تیمی مثل الهلال را نداشتیم. شاید تیمی در ایران بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، اما در آسیا نمی تواند از پسِ الهلال بربیاید. اگر شکل تیمی الهلال را ببینید، به خیلی چیزها می رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: شرایط بدنی بازیکنان الهلال در بازی با استقلال خوب نبود و شاید بهتر است بگوییم افتضاح بود، اما برای بازی با پرسپولیس حداقل شش بازی رسمی انجام داده بودند و شرایط بدنی خوبی داشتند. الهلال در ملاقات با استقلال ضعیف عمل کرد. اگر استقلال بازیکنانی مثل مهدی قایدی، هروویه میلیچ، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی را در اختیار داشت، تیم عربستانی را شکست می داد.

دین محمدی درباره اینکه پس از اظهارنظر علیه فرهاد مجیدی و موضع گیری بعضی از طرفداران استقلال از صحبت کردن درباره این تیم فاصله گرفته است، گفت: استقلال همواره در قلب من است و وقتی شکست می خورد، به خاطر باختش عصبانی می شوم. سیروس دین محمدی در استقلال دین محمدی شده است و این چیزها را فراموش نمی کنم. وقتی در شهر می چرخم، مردم به من احترام می گذارند و لذت می برم. هیچ وقت به من بی احترامی نشده است، حتی از طرف طرفداران پرسپولیس.

وی ادامه داد: اگر اظهارنظری انجام دادم، برای طرفداران استقلال بود. من صفحه شخصی در اینستاگرام ندارم و دنبال فالوور گرفتن نیستم. با کسی مسئله ای ندارم و تأکید می کنم دوست دارم استقلال قهرمان گردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا اعتقاد داشت که جواد نکونام می تواند گزینه مناسبی برای سرمربیگری استقلال باشد، گفت: من نگفتم فرد خاصی سرمربی استقلال گردد. منظورم این بود که مربیانی مثل نکونام، فکری و ... اصول مربیگری را به خوبی طی کردند. آنها از تیم های پایین تر آغاز کردند و به اینجا رسیدند. صحبت های من فنی است نه شخصی. برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم قهرمان لیگ گردد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 99098

به "دین محمدی: دلایل ناکامی استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال یکی دو تا نیست، فراموش نمی کنم که در استقلال دین محمدی شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: دلایل ناکامی استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال یکی دو تا نیست، فراموش نمی کنم که در استقلال دین محمدی شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید