راه چاره هایی برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره

به گزارش مهسان بلاگ، لوازم آرایشی معمولا هزینه بالایی دارند و برخی از لوازم آرایشی، کیفیت بالا و یا رنگ منحصر به فردی دارند که پیدا کردن مجدد آن ها کار ساده ای نیست. در این مطلب خواهید آموخت چگونه از لوازم آرایشی خود به بهترین نحو بهره ببرید.

راه چاره هایی برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که یکی از لوازم آرایشی محبوبتان به اتمام رسیده باشد و با خود بگویید، اگر باز هم آن را داشتمچقدر خوب بود. شما باید قادر به استفاده از تمام رژ لب مورد علاقه خود باشید. بایدراه حلی وجود داشته باشد که لوازم آرایشی را تا پایان بهره ببرید. حتی قسمت هایپایین تیوپ رژ.

تعمیرات سایه چشم شکسته با چند قطره الکل

سایه های چشم حالت شکنندگی دارند و به راحتی تکه تکه و پودر می شونددر این جا راه حلی برای ترمیم سایه های شکسته برای شما داریم. تنها با چند قطرهالکل می توانید آن را ترمیم کنید و آن را درستمثل روز اول کنید.

استفاده از یک ترفند مشابه برای تعمیر رژ گونه و یا پنکیک شکسته

چگونگی ترمیم:

1. به آرامی چند قطره الکل را به محصول آرایشی شکسته شده اضافهکنید. هنگامی که به اندازه کافی به شکل ماده خمیری مانند تبدیل شد دیگر الکل اضافهنکنید.

2. با استفاده از یک چاقو یا شیء صاف آن را هم بزنید و پهن و صاف نمایید.

3. اجازه دهید که خشک گردد. هنگامی که خشک گردد، بوی الکل آن هم کم کممی پرد. هر چند که شاید بوی آن چندان به نظر نیاید و در اینجا هدف ما فقط این است که این ماده هنوز هم کارایی داشته باشد.

محفوظ نگه داشتن پودر صورت یا پنکیک

هر خانمی در کیف خود معمولا لوازم آرایشی به همراه دارد. این محصولمی تواند یک پنکیک (پودر صورت)، رژ گونه و یا یک پالت کامل از سایه چشم باشد. اینلوازم در کیف و در برخورد با هم ممکن است شکسته شوند و باعث ناراحتی شما شوند.

پنکیک را پس از شکستن، در وهله اول با زیر سازی درست کنید. با کمی آبمی توانید آن را مجددا فیکس کنید. سپس با یک پد پنبه ای آن را محفوظ نگه دارید.

با استفاده از یک سکه لوازم آرایش معدنی خود را حفظ کنید

با قرار دادن یک سکه در محل پایانیی ظرف پودر آرایشی محتویات آن راحفظ کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید.

ترمیم رژ لب شکسته با استفاده از حرارت

با استفاده از یک فندک قسمت شکسته شده رژ لب را حرارت دهید و به محضاینکه آن قسمت در اثر حرارت آتش نرم شد تکه شکسته شده را به محل مربوطه بچسبانید.در پایانی کار دور تا دور بدنه رژ لب را حرارت دهید تا محکم و یکدست گردد.

استفاده از آخرین ذره های رژ لب مورد علاقه با ذوب کردن آن

با استفاده از یک چاقو همه محصول باقی مانده در لوله رژ لب را خارجکنید. شما قطعا شگفت زده خواهید شد وقتی کهببینید چه مقدار زیادی از محصول هنوز در ته آن وجود دارد.

تمام محتویات به جامانده از محصول را در یک قاشق بگذارید و آن را روییک شمع حرارت دهید. وقتی که در اثز حرارت ذوب شد؛ آن در یک ظرف کوچک بریزید تا سردگردد. حالا دوباره رنگ رژ لب مورد علاقه تان را دارید.

چیدن پایانی تیوپ های کرم

همواره به خاطر ساختار تیوپ های کرم مقداری از آن در ته تیوپ باقی می ماند. بنابراین اگر کرم مورد علاقه تان تمام شده با چیدن پایانی تیوپ آن می توانیداز باقی مانده آن بهره ببرید. بهتر است محتویات باقی مانده را در یک ظرف بریزیدو نگه داری کنید.

غوطه ور کردن ریمل مژه و ابرو در یک لیوان آب گرم

با قرار دادن ریمل مژه یا ابرو در یک لیوان آب گرم می توانید مایعدرون آن را شل کنید و از تمام آن محصول استفاده نمایید.

استفاده از چند قطره محلول سالین در ریمل مژه و ابرو

اگر ریمل مژه یا ابروی شما در حال خشک شدن است؛ تنها با اضافه کردنچند قطره از محلول سالین می توانید آن ها را بازیابی کنید.

اضافه کردن قطره های چشمی به سایه های چشم

سایه های چشم شکسته را با کمی قطره چشمی مخلوط کنید و آن ها را با یکقلمو هم بزنید. سایه را یکدست کنید و بگذارید تا خشک گردد.

استفاده از صابون برای تمیز کردن پد آرایشی و استفاده مجدد

بیشتر افراد با کثیف شدن پد آرایشی آن را دور می اندازند و برای خریدیک پد جدید هزینه می پردازند. تنها با استفاده از یک صابون که البته قیمت کمی همدارد می توانید پد آرایشی را کاملا تمیز کنید و دوباره از آن بهره ببرید.

جلوگیری از فاسد شدن مداد با قرار دادن در فریزر

برای اینکه مداد آرایشی شما فاسد نگردد آن را چند دقیقه در فریزربگذارید.

احیای قلم خشک خط چشم با دریافت آن زیر آبسرد برای چند ثانیه

نوک قلم را زیر آب سرد بگیرید و سپس قلم را چند با تکان دهید.

بازیابی لاک ناخن خشک شده با وارونه قرار دادن آن در آب داغ

روش دیگری برای احیای لاک ناخن با ریختن کمی استون (حلال لاک ناخن)در آن

چند قطره از محلول استون را در شیشه لاک بریزید و در آن را ببندید وخوب تکان دهید. توجه داشته باشید که زیاد از استون داخل لاک نریزید چون اگر لاکبیش از حد رقیق گردد دیگر قابل استفاده نیست.

اضافه کردن قطرات باقی مانده عطر به لوسیون بدن

هنگامی که بطری عطر شما تقریبا خالی شده است می توانید آخرین قطره هایبه جامانده از آن را به یک بطری لوسیون بدن اضافه کنید.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38033

به "راه چاره هایی برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره هایی برای استفاده از لوازم آرایشی تا آخرین قطره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید