ربیری: بایرن مونیخ حالا انعطاف پذیرتر شده است، نویر بهترین دروازه بان دنیاست اگر صد درصد آماده باشد

به گزارش مهسان بلاگ، بال فرانسوی تیم فوتبال فیورنتینا اعتقاد دارد، مانوئل نویر اگر آماده باشد، بهترین دروازه بان دنیا است.

ربیری: بایرن مونیخ حالا انعطاف پذیرتر شده است، نویر بهترین دروازه بان دنیاست اگر صد درصد آماده باشد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، فرانک ریبری که در تابستان اخیر پس از 12 سال حضور در بایرن مونیخ و کسب افتخارات و عناوین قهرمانی متعدد، این تیم را به مقصد فیورنتینا ترک کرد، در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد با اشاره به اینکه با هم تیمی های قدیمی اش هنوز در ارتباط است، گفت: هنوز هم با بیشتر بازیکنان بایرن مونیخ در ارتباط هستم، مانوئل نویر، توماس مولر، دیوید آبالا، ژروم بواتنگ، سرژ گنابری و خاوی مارتینس. حتی اولی هوینس اخیراً با من تماس گرفت که این حرکت او خیلی خشنودم کرد. دوستی ها بین ما همچنان پابرجاست. همه از من می پرسند چه زمانی به بایرن مونیخ برمی گردی؟.

وی همچنین در تمجید از بال آلمانی باواریایی ها که در فزونی 7 بر 2 این تیم مقابل تاتنهام در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان چهار گل به ثمر رساند و ستاره تیمش بود، گفت: بابت عملکردی که سرژ (گنابری) در بازی با تاتنهام از خود ارائه کرد، خیلی خشنود شدم. زدن چهار گل در یک نیمه، شگفت انگیز است. گنابری بازیکنی است که خیلی زود یاد می گیرد و خشنودم که اوضاع برای او به خوبی پیش می رود. گنابری حالا قدرت و اعتمادبه نفس بیشتری پیدا نموده است.

بال فرانسوی بنفش پوشان فلورانس در مواجهه با این پرسش که آیا گنابری می تواند ریبری جدید بایرن باشد؟، تأکید کرد: من مقایسه های اینچنینی را دوست ندارم. در فرانسه به من لقب زیدان جدید را داده بودند، اما زیدان، زیدان است. ریبری، ریبری است. کومان، کومان است. گنابری هم گنابری است. هر بازیکنی روش خاص بازی خود را دارد. سرژ دوران حرفه ای طولانی پیش روی خود دارد.

ریبری درباره وضعیت کنونی بایرن مونیخ که پس از جدایی وی و آرین روبن وارد دوره جدیدی شده است، یادآور شد: بایرن حالا انعطاف پذیرتر شده است و می تواند با سیستم های متفاوت بازی کند. حضور کوتینیو در زمین هم به سود لواندوفسکی است. فیلیپه همواره توپ می خواهد و روبرت را به خوبی می بیند. او بازیکنی مسئولیت پذیر است و هم تیمی هایش را به خوبی در بازی درگیر می نماید حالا چه بال های تیم باشند، چه لواندوفسکی.

بال پیشین تیم ملی فرانسه همچنین در واکنش به اختلافی که بین مانوئل نویر و تِراِشتگن در تیم ملی فوتبال آلمان به وجود آمده است، گفت: تِراِشتگن دروازه بانی استثنایی است که در بارسلونا هم عملکرد خیلی خوبی داشته است، اما من سال ها تجربه بازی کنار نویر را دارم و باید بگویم اگر مانوئل صد درصد آماده باشد، دروازه بانی بهتر از او در جهان وجود ندارد و این در خصوص تیم ملی آلمان هم صدق می نماید.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره تفاوت دو لیگ بوندس لیگا و سری A ایتالیا اعلام کرد: سری A لیگی کاملاً متفاوت است و بیشتر لیگی تاکتیکی است. در بوندس لیگا اما معمولاً کل اعضای تیم در زمین می دوند و بازی فرازونشیب بیشتری دارد. در مجموع هر دو لیگ جذابیت های خاص خود را دارند.

فرانک ریبری که در زمان حضورش در بایرن مونیخ در 425 بازی از رقابت های مختلف 124 گل به ثمر رساند، توضیح داد: من می توانستم به بازی در بایرن مونیخ ادامه دهم و هنوز هم پتانسیل بازی در چنین سطحی را دارم، اما زندگی همین است و باید بعضی چیزها را پذیرفت و فصل جدیدی در زندگی تان باز کنید. بازی خداحافظی ام در بایرن مونیخ هم فوق العاده بود.

بال بنفش پوشان فلورانس که این فصل در شش بازی سری A پیروز به زدن دو گل شده است، درباره بازنشستگی هم تیمی پیشین خود هم گفت: وقتی شنیدم که روبن کفش هایش را آویخته است، ناراحت شدم، چون او می توانست به بازی کردنش ادامه دهد، اما خود آرین بهتر از هر کسی نسبت به وضعیت بدنی اش مطلع است و می تواند بهترین تصمیم را بگیرد. آرین حالا می تواند به معنای واقعی از زندگی اش لذت ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16907

به "ربیری: بایرن مونیخ حالا انعطاف پذیرتر شده است، نویر بهترین دروازه بان دنیاست اگر صد درصد آماده باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیری: بایرن مونیخ حالا انعطاف پذیرتر شده است، نویر بهترین دروازه بان دنیاست اگر صد درصد آماده باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید