رقابت گارفیلد و Death Stranding در آبان سال جاری؛ بازی مسابقه ای جدید گارفیلد رونمایی شد

به گزارش مهسان بلاگ، این روزها بازار بازی های ماشین سواری کارتینگ حسابی داغ است و هواداران این سبک روزهای خوبی را پشت سرمی گذارند. همین سال جاری دو بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled و Team Sonic Racing روانه بازار شدند و مدتی قبل تر هم Mario Kart 8 Deluxe به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شد. حالا خبر خوب این است که استودیو فرانسوی Microids تصمیم گرفته تا بازی Garfield Kart: Furious Racing را نوامبر سال جاری برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه کند.

رقابت گارفیلد و Death Stranding در آبان سال جاری؛ بازی مسابقه ای جدید گارفیلد رونمایی شد

این اثر دنباله مستقیم Garfield Kart به حساب می آید؛ بازی ای در سال 2013 برای اندروید، نینتندو 3DS و کامپیوتر منتشر شد. با توجه به چند عکسی که از بازی منتشر شده، گرافیک محیط ها به وضوح پیشرفت نموده و طبق وعده سازندگان، محتوای بیش تری برای آن در نظر گرفته شده است.

بازی شامل سه حالت Grand Prix، Single Race و Time Trial می گردد. امکان تجربه اثر به صورت چهار نفره آفلاین و هشت نفره آنلاین هم وجود دارد. تاکنون 16 راستا مسابقه و هشت کاراکتر برای بازی تایید شده که از مهم ترین آن ها می توان به گارفیلد، اودی، جان، نرمال و لیز اشاره نمود. لازم به ذکر است که تمامی کاراکترها و ماشین ها قابل شخصی سازی هستند و محیط ها هم با الهام از دنیای گارفیلد ساخته شده اند.

بازی The Garfield Kart: Furious Racing در تاریخ 14 آبان برای پلتفرم های پلی استیشن4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترها در آمریکا منتشر خواهد شد. دو روز بعد یعنی 16 آبان بازی در کشورهای اروپایی هم عرضه می گردد.

نکته قابل توجه این است که بازی همزمان با جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding روانه بازار می گردد. قطعا دیدن رقابت این دو بازی به عنوان بهترین بازی های سال 2019 بسیار جذاب خواهد بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13661

به "رقابت گارفیلد و Death Stranding در آبان سال جاری؛ بازی مسابقه ای جدید گارفیلد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت گارفیلد و Death Stranding در آبان سال جاری؛ بازی مسابقه ای جدید گارفیلد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید