روایت دلبری شهید چمران و مریدان عشق موتور

به گزارش مهسان بلاگ، مستند خاطرات موتور سیکلت به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی که سال گذشته مورد استقبال مخاطبان در سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت قرار گرفته بود، از روز یکشنبه 25 خرداد در پلت فرم های اینترنتی نمایش فیلم عرضه شد.

روایت دلبری شهید چمران و مریدان عشق موتور

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، مستند خاطرات موتور سیکلت، داستان موتورسواران جوانی را روایت می نماید که زندگی متمولانه ای داشتند و به تفریح مشغول بودند. یکی از تفریحات اصلی آنان این بود که در تپه های ساکت و خلوت اطراف شهر موتوسواری می کردند، اما با آغاز جنگ، بزرگمردی به نام مصطفی چمران دل آن ها را برد و این گروه همراه شهید چمران به جبهه رفتند.

در خلاصه فیلم خاطرات موتور سیکلت آمده است: روزی روزگاری، جوان های تهران در تپه ها و خیابان ها مشغول موتور سواریشان بودند که جنگ شد.

یک آدم دلربا آمد دلشان را برد، خودشان را هم برد به جبهه ….

اسمش چمران بود، شهید مصطفی چمران ….

خاطرات موتورسیکلت داستان جوان های موتور کراس باز است؛ همان عشق موتور هایی که به گفته خودشان جلوی دختر ها تک چرخ می زنند و می پرند. اصلا همین ریزه کاری هاست که مرد را از نامرد تعیین می نماید و چمران عارف مسلک را برای دیدن شان در جنگ راهی پیست موتورسواری می نماید. بله! درست فهمیدید! چمران به آنجا می رود تا یک پیشنهاد عجیب بدهد. حضور موتورسوار ها در جنگ! چرا؟ چون احتیاج منطقه ایجاب می نماید موتورسوار های سریع و چابک برای رفتن از مناطق صعب العبور در جنگ حاضر شوند. آن هایی که بلدکار هستند باید بیایند، شاید چهره شان خیلی به فضای جبهه نخورد، اما دم مسیحایی چمران را دست کم نگیرید.

خاطرات موتور سیکلت به تهیه نمایندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی تهیه شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که علاقه مندان می توانند از روز یکشنبه 25 خرداد با مراجعه پلت فرم های اینترنتی نمایش فیلم، این مستند تحسین شده را تماشا نمایند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51923

به "روایت دلبری شهید چمران و مریدان عشق موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت دلبری شهید چمران و مریدان عشق موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید