سامسونگ از حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، سامسونگ تا چند روز دیگر حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه می نماید. این حسگر دوربین در یکی از موبایل های شیائومی به کار رفته است.

سامسونگ از حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی می نماید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا، به نظر می رسد حسگر 64 مگاپیکسلی دوربین موبایل سامسونگ قدیمی شده است. بخش دوربین سامسونگ در 12 آگوست (2 روز دیگر) از یک حسگر موبایل 108 مگاپیکسلی عرضه می نماید.

ماه گذشته شایعاتی منتشر شد که این حسگر در موبایل های 2020 به کار می رود، اما به نظر می رسد در این میان زمانبندی تغییر نموده است. چند روز قبل یکی از کارشناسان مشهور حوزه فناوری فاش کرد شیائومی از حسگر ISOCELL سامسونگ در موبایلش استفاده می نماید. به نظر می رسد حسگر مذکور در موبایلMi Mix 4 به کار می رود.

اگر شیائومی موبایل های خود را طبق برنامه ریزی قبلی رونمایی کند، نخستین موبایل مجهز به حسگر 108 مگاپیکسلی سامسونگ در امسال وارد بازار یا حداقل در چین عرضه می گردد.

هنوز اندازه حسگر معین نیست اما سامسونگ جزئیات آن را تا چند روز دیگر اعلام می نماید.

وضوح تصویر با چنین دوربینی 12032 در 9024 خواهدبود. چنین وضوحی به طور معمول در دوربین های عادی دیده می گردد و تاکنون در هیچ موبایلی وجود نداشته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14198

به "سامسونگ از حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید