ستین: هر بازیکنی که جلوی ایبار بازی کند، مقابل رئال مادرید و ناپولی هم به میدان می رود، با بعضی از صحبت های مسی موافقم

به گزارش مهسان بلاگ، کیکه ستین بازی با ایبار را آغاز نبردهای سخت تیمش دانست.

ستین: هر بازیکنی که جلوی ایبار بازی کند، مقابل رئال مادرید و ناپولی هم به میدان می رود، با بعضی از صحبت های مسی موافقم

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ایبار در هفته پیش روی رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از کوشش برای رجحان بررقیب به وسیله انجام یک بازی زیبا گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: هر بازی برای ما یک تجربه جدید است. برای هر مسابقه باید بررسی جدیدی انجام دهیم زیرا با حریفی متفاوت رو به رو می شویم. بعضی تیم ها بازیسازی کار را سخت می نمایند و ایبار هم یک از این تیم هاست. آنها می خواهند از زمین ما پرس را شروع نمایند و کاری نمایند تا توپ بیشتر در زمین بارسلونا بماند. در تمام طول هفته روی این بازی کار نموده ایم. چند بازی مهم پیش رو داریم و ایبار اولین رقابت سخت ماست. به تمام این بازی ها به چشم فینال نگاه می کنیم. 3 امتیاز بازی با ایبار برای ما بسیار مهم و حیاتی است، نه تنها برای ادامه کورس، بلکه برای ادامه راستا مان در این فصل. قطعا بازی آسانی پیش رویمان نخواهد بود.

او در ادامه اضافه نمود: با بعضی صحبت های مسی درباره تیم موافقم. درلیگ قهرمانان هیچ جایی برای اشتباه کردن نداریم و باید سعی کنیم بهتر شویم. اما به نظرم همین الان هم پیشرفت نموده ایم و به سطحی رسیده ایم که می توانیم با همه تیم ها رقابت کنیم.

ستین درباره حواشی اخیر تیمش ادامه داد: از نظر شما، این مسائل روی ما اثر منفی زیادی دارند اما سعی می کنیم جلوی آثار منفی را بگیریم و می توانیم به شما اطمینان بدهم در این کار پیروز خواهیم شد. روی اهداف خودمان تمرکز نموده ایم و آن اهداف، چیزی نیستند به جز خشنود کردن طرفداران و کسب پیروزی. بقیه مسائل اهمیت چندانی برای ما ندارند. بارتومئو همان چیزهایی را به ما گفت که در رسانه ها منتشر شدند. نه من و نه کاپیتان های تیم شرح بیشتری برای آن نداریم. همه چیز همان طور است که پیش از این شرح داده شد.

حرف های مسی در خصوص آبیدال دیگر موضوع مورد سوال از ستین بود و او در پاسخ گفت: من مسئول رفتار و اعمالم هستم. بهتر است در خصوص چیزهایی که به خودم مربوط می شوند، صحبت کنم، نه چیزهایی که ربطی به من ندارند.

ستین درباره انتقال مارتین برات ویث به بارسلونا گفت: در چند بازی او را در ترکیب اصلی قرار خواهیم داد. البته فکر می کنم اکنون کمی برای این کار زود است. مارتین در فرم خوبی واقع شده است اما هنوز احتیاج است مفاهیمی را برای او در تیم شرح دهیم. مطمئنیم یاری زیادی به ما خواهد نمود. براث ویت بازیکنی است که چند وقت زیرنظر داشتیم. مارتین در چندین پست می تواند برای ما بازی کند و ممکن است برای دقایقی هم جلوی ایبار بازی کند. در این 2 هفته توانستیم کارهای بیشتری نسبت به قبل انجام دهیم.

او درباره فلسفه بارسلونا ادامه داد: شما در بارسلونا همواره باید این جمله را سرلوحه کار خود قرار دهید؛ زیبا بازی کن و پیروز شو! به نظرم در چند بازی خوب عمل کردیم اما تنها مقابل لگانس در جام حذفی توانستیم قاطع ظاهر شویم. خطرمحرومیت لنگله و اومتیتی را تهدید می نماید. به هردوی آنها اعتماد کامل دارم، آنها در تمام لحظات بازی، می توانند عملکرد خیره نماینده داشته باشند. اما خب در هر دقیقه هم ممکن است کارت بگیرند! روی هر 2 بازیکن به طور همزمان ریسک نخواهیم کرد.من به یکی از بهترین تیم های دنیا آمده ام و مسائل نمی توانند تاثیر چندانی بگذارند. تمرکز من، باید روی بازیکنانم باشد. موارد دیگر تاثیر زیاد روی بازیکنان نمی گذارند. هرکس فردا بازی کند، می تواند در برنابئو و ناپل هم به میدان برود. بازیکنان متفاوتی در اختیار داریم و بعضی اوقات در تشخیص اینکه چه کسی بهتر است به مشکل برمی خوریم. البته منظورم این نیست که ترکیب را 5 دقیقه قبل از شروع بازی تعیین می کنیم. آکیمه وارد لیست شده تا اگر مسئله ای برای فیرپو پیش آمد، جای او را پر کند.

او در انتها درباره بازی با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا اضافه نمود: بسیار هیجان زده هستم اما پیش از آن باید ایبار را شکست دهیم، مندیلیبار تیم خوبی را در چند سال اخیر تشکیل داده است.

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

virapars.ir: مجله ویراپارس | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36092

به "ستین: هر بازیکنی که جلوی ایبار بازی کند، مقابل رئال مادرید و ناپولی هم به میدان می رود، با بعضی از صحبت های مسی موافقم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: هر بازیکنی که جلوی ایبار بازی کند، مقابل رئال مادرید و ناپولی هم به میدان می رود، با بعضی از صحبت های مسی موافقم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید