سرخیو راموس از رئال مادرید جدا شد؛ انتها داستان شماره 4 افسانه ای در مادرید

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرخیو راموس و رئال مادرید به انتها راه رسیدند.

سرخیو راموس از رئال مادرید جدا شد؛ انتها داستان شماره 4 افسانه ای در مادرید

به گزارش خبرنگاران، با اعلام رسمی سایت باشگاه، سرخیو راموس و رئال مادرید بعد از 16 سال به همکاری خود انتها دادند. بیانیه رسمی رئال مادرید را در ادامه می خوانید: باشگاه رئال مادرید اعلام می نماید که فردا 17 ژوئن و از ساعت 12:30 به وقت محلی، مراسمی برای ادای احترام و خداحافظی با کاپیتان ما، سرخیو راموس برگزار می شود. رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز در این مراسم حضور خواهد داشت. سرخیو راموس پس از آن در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در برابر رسانه ها ظاهر خواهد شد.

لازم به ذکر است که کارلو آنچلوتی کوشش زیادی برای متقاعد کردن کاپیتان انجام داد اما او قصد ماجراجویی جدیدی نموده است.

سرخیو راموس به عنوان کاپیتان رئال مادرید، 12 جام قهرمانی را بالای سر برد. سرخیو راموس و رئال مادرید بعد از 16 سال به پایان راه رسیدند و شماره 4 تاریخی رئال مادرید بعد از فرناندو هیرو، بار دیگر خالی شد. به نقل از Opta، راموس 671 بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داد و در این مدت 101 گل به ثمر رساند. مدافع 35 ساله اسپانیایی 5 قهرمانی لالیگا، 4 جام لیگ قهرمانان اروپا، 4 سوپرکاپ اسپانیا، 3 سوپرکاپ اروپا، دو کوپا دل ری، 4 قهرمانی در جام باشگاه های دنیا را به همراه رئال مادرید فتح کرد.

علاوه بر این، سرخیو راموس در کنار لیونل مسی با 45 حضور در الکلاسیکو، با سابقه ترین بازیکنان تاریخ این رقابت مهیج هستند که حالا این دوئل هم به پایان رسید. آخرین جام قهرمانی رئال مادرید بدون راموس، به سوپرکاپ اسپانیای فصل 2003/04 برمی شود. سرخیو راموس چهارمین بازیکن تاریخ رئال مادرید با انجام بیشترین بازی در لالیگا است (469). سرخیو راموس به همراه مارسلو و سانچیس دومین بازیکنان پر افتخار تاریخ باشگاه بعد از خنتو محسوب می شوند که 23 جام کسب نموده بود.

ظاهراً باشگاه رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز اقدامی برای ادامه همکاری با سرخیو راموس ننموده است. سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید بعد از 16 سال و کسب تمامی عناوین و افتخارات ممکن با پیراهن این تیم، فردا به طور رسمی جدا خواهد شد. به نقل از COPE، راموس احساس دل شکستگی می نماید، چرا که قصد جدایی نداشت. او طی دو روز اخیر تصور می کرد که از سوی باشگاه اقدامی صورت خواهد گرفت اما هیچ اتفاقی رخ نداد. کاپیتان سابق رئال مادرید فردا طی کنفرانس مطبوعاتی همه چیز را اعلام خواهد نمود. او از شرایط موجود بسیار ناراحت است. او تا لحظه آخر منتظر باشگاه ماند و هیچوقت قصد جدایی نداشت. گفته می شود که یکی از میان پاریس یا لندن مقصد احتمالی این مدافع 35 ساله خواهد بود.

قرارداد راموس با رئال مادرید دو هفته دیگر به پایان می رسد و بعد از اینکه مذاکرات طولانی دو طرف برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسید، پایان تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت. این مدافع باتجربه خواهان تمدید قراردادش برای دو فصل دیگر بود اما رئالی ها پیشنهادی یک ساله با کسر 10 درصد از دستمزد فعلی اش را پیشنهاد دادند که مورد قبول راموس قرار نگرفت و او اکنون بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا خواهد شد.

علی رغم اینکه دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند، به نظر می رسد که اختلافی بین آنها وجود ندارد و باشگاه رئال مادرید با احترام زیادی با راموس وداع کند. او که بعد از جدایی ایکر کاسیاس در سال 2015، کاپیتان اول رئال در 6 سال گذشته بود، با گلزنی در فینال چمپیونزلیگ 2014 در آخرین ثانیه های بازی، زمینه ساز فتح دسیما بود و پس از آن 3 بار دیگر به عنوان کاپیتان، جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد تا به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل شود.

راموس در حالی سانتیاگو برنابئو را ترک می نماید که علاوه بر 4 قهرمانی در چمپیونزلیگ، پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در کوپا دل ری، چهار قهرمانی در جام دنیای باشگاه ها و سه سوپرکاپ اروپا را نیز در کارنامه دارد. به این ترتیب، او پس از پاکو خنتو، پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89079

به "سرخیو راموس از رئال مادرید جدا شد؛ انتها داستان شماره 4 افسانه ای در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخیو راموس از رئال مادرید جدا شد؛ انتها داستان شماره 4 افسانه ای در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید