سرمربی سوئد: ایتالیا حریف قدرتمندی است اما به صعود امیدواریم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی سوئد با وجود قرعه سخت شاگردانش در پلی آف، به صعود به جام جهانی 2018 امیدوار است.

سرمربی سوئد: ایتالیا حریف قدرتمندی است اما به صعود امیدواریم

با ما همراه باشید و با قیمت تور ایتالیا در ایام عید از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی پلی آف جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا برگزار گردید تا هشت تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را بشناسند. بر این اساس تیم ملی سوئد حریف تیم ملی ایتالیا شد، دانمارک با ایرلند جنوبی روبه رو شد، کرواسی با یونان ملاقات خواهد داشت و سوئیس به مصاف ایرلند شمالی می رود.

پس از انجام قرعه کشی تعدادی از سرمربیان این تیم ها که در مرحله قرعه کشی حاضر بودند با شبکه تلویزیونی فیفا مصاحبه هایی انجام دادند که آنها را در ادامه می خوانید:

مایکل اونیل، سرمربی ایرلند شمالی در مورد رویارویی با سوئیس: اینکه اولین تیمی بودیم که نامش از گوی ها خارج شد، جالب بود. می دانستیم با هر تیمی که روبه رو شویم، بازی سختی خواهیم داشت به خصوص سوئیس که در مرحله انتخابی عملکرد فوق العاده ای داشت. این تیم 9 پیروزی و تنها یک شکست داشت. تنها باخت ما در بلفاست 4 سال پیش برابر آلمان بود. پس این بار ما می خواهیم کار را در در بازی رفت در خانه برای سوئیس بسیار سخت کنیم.

یان اندرسون، سرمربی سوئد در مورد رویارویی با تیم ملی ایتالیا: ما کارمان را از همین حالا آغاز می کنیم. می دانیم که تیم ملی ایتالیا از نظر تاریخی تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می نمایند که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارند. پس آنها از نظر تجربه در سطح بالایی قرار دارند. ایتالیا حریف بزرگی است اما ما برای کسب جواز صعود به میدان می رویم.

مارتین اونیل، سرمربی تیم ملی ایرلند جنوبی درباره مصاف با دانمارک: من تیم ملی دانمارک و سرمربی اش آگه هاریده را که کنارش بازی می کردم را می شناسم پس تصور می کنم که یک مصاف جالب داشته باشیم. فرایند فعلی تیم ما بسیار، بسیار مهم است. پیروزی هایی که در مرحله انتخابی کسب کردیم برای ما بسیار مهم هستند. ما دو بازی آخرمان را بردیم تا به پلی آف برسیم. من از الان روی بازی های بعدی مان تمرکز دارم و امیدوارم که بازیکنان مان در رده باشگاهی دچار مصدومیت نشوند.

دور رفت بازی های پلی آف قاره اروپا در روزهای نهم تا یازدهم نوامبر (18 تا 20 آبان) و دور رفت شان در روزهای 12 تا 14 همان ماه (21 تا 23 ابان) برگزار می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34526

به "سرمربی سوئد: ایتالیا حریف قدرتمندی است اما به صعود امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سوئد: ایتالیا حریف قدرتمندی است اما به صعود امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید