سعادتمند: برای اخلاق پسند بازیکن جایگزین معرفی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، احمد سعادتمند در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص دلیل انصراف محمدرضا اخلاق پند از تیم ملی تنیس روی میز و همراهی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای حضور در اردوی تهران محمدرضا با من تماس گرفت و گفت که به دلایلی قادر به شرکت در این اردو نیست اما یک روز بعد وی تماس دوباره ای با من داشت و مطرح کرد که حضورش در تیم ملی و مسابقات قهرمانی آسیا به طور کلی منتفی خواهد بود.

سعادتمند: برای اخلاق پسند بازیکن جایگزین معرفی می گردد

وی با بیان اینکه اخلاق پسند در تماس های اجرا شده شرایط روحی خوبی نداشت خاطرنشان کرد: او حتی بارها از فدراسیون و کمیته فنی بابت تصمیمی که برای انتخاب وی به عنوان بازیکن پنجم تیم ملی داشتند تشکر کرد اما در عین حال گفت با مسائل شخصی روبرو شده است که به خاطر آنها نمی تواند حضور خوبی در تیم ملی و مسابقات داشته باشد و به همین دلیل انصرافش را خاطرنشان کرد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه رسیدگی به مسائل شخصی و مسائل بازیکنان و مربیان اهمیت دارد یادآور شد: با درخواست محمدرضا اخلاق پسند برای انصراف از تیم ملی مخالفت نکردم چون لازم می دانم هر بازیکنی در شرایط لازم به مسائلی که دارد رسیدگی کند حتی به این بازیکن پیشنهاد دادم اگر کاری از دست من یا فدراسیون برمی آید، بگوید.

با توجه به انصراف محمدرضا اخلاق پسند از تیم ملی و تاکیدی که پیش از این برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیب 5 نفره داشتید، آیا برای انتخاب بازیکن جدید به عنوان جایگزین وی اقدام خواهد شد؟ ، سعادتمند در پاسخ به این پرسش مهر گفت: قطعا بازیکن جایگزین اخلاق پسند انتخاب خواهد شد. این انتخاب در کمیته فنی که روز چهارشنبه برگزار می گردد، انجام خواهد شد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در خصوص گزینه های مورد نظر برای معرفی به عنوان جایگزین اخلاق پسند گفت: گزینه نهایی با تصمیم کمیته فنی مصوب می گردد اما پیشنهاد من میعاد لطفی است.

به گزارش خبرنگاران مسابقات تنیس روی میز قهرمان آسیا از چهارم مهر در تایلند شروع می گردد. نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی چهار عضو تیم ملی ایران در این رقابت ها هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30211

به "سعادتمند: برای اخلاق پسند بازیکن جایگزین معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: برای اخلاق پسند بازیکن جایگزین معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید