سفر زیدان به تورین، شایعه حضور در یووه را شعله ور کرد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- سفر زین الدین زیدان سرمربی پیشین تیم رئال مادرید به تورین و ملاقات با نیکولا آموروسو هم تیمی اسبقش، آتش شایعات در مورد پیوستن مرد فرانسوی به یوونتوس را شعله ورتر کرد.

سفر زیدان به تورین، شایعه حضور در یووه را شعله ور کرد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای فوتبال ایتالیا روز یکشنبه نوشت: در صورت جدایی احتمالی ماسیمیلیانو آلگری سرمربی فعلی یووه از این تیم در تابستان امسال و صرف نظر از نتیجه ای که این تیم در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید بگیرد، سرمربی اسبق کهکشانی ها گزینه شماره یک نشستن روی نیمکت بانوی پیر محسوب می گردد.

براساس گزارش روزنامه لا استامپا، زیدان چند روزی است که در تورین به سر برده و این فرصت را داشته تا با نمایندگان باشگاه مذاکره کند.

این در حالی است که آموروسو هم تیمی اسبق زیزو در یوونتوس با انتشار تصویری از تیم فوتبال 5 نفره آنها در سال 2016 متشکل از زیدان، چیرو فرارا و مارک لولیانو در اینستاگرام، آتش شایعات را شعله ور تر کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که اگرچه زیدان به طور مستقیم با آندره آ آنیلی صحبت ننموده است اما شرایط و موضوعات مورد نظر با نمایندگان باشگاه به تفصیل مورد بحث و آنالیز قرار گرفته است.

برآورد ها در مورد پیوستن زیدان به یووه در حالی قوت گرفته است که براساس گزارش ها باشگاه رئال مادرید نسبت به بازگرداندن زیزو به سانتیاگو برنابئو و جانشینی سانتیاگو سولاری بحرانزده ابراز تمایل نموده و چلسی و پاری سن ژرمن نیز نسبت به استفاده از خدمات وی بی علاقه نیستند.

ورزشی**3991**9118**

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6686

به "سفر زیدان به تورین، شایعه حضور در یووه را شعله ور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر زیدان به تورین، شایعه حضور در یووه را شعله ور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید