سوالات متداول ویزای شنگن ، چون و چرای سفر به حوزه شنگن با آژانس خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، 1- چرا باید آژانس خبرنگاران را جهت سفر به اروپا انتخاب کنیم؟

از آنجا که آژانس خبرنگاران 20 سال سابقه در برگزاری تورهای خصوصی، تورهای توریستی، تجاری و نمایشگاهی به مقصد اروپا را دارد و دارای مجوز بند الف و عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران و اعزام سالیانه حدود 2 هزار نفر به مقصد اروپا می باشد، این اطمینان را به مسافرین می دهد که با خیال راحت و آسوده این آژانس را برای سفرهای خود انتخاب نمایند.

سوالات متداول ویزای شنگن ، چون و چرای سفر به حوزه شنگن با آژانس خبرنگاران

2- چرا تورلیدرهای آژانس خبرنگاران خیلی خوب و حرفه ای هستند؟

از آنجایی که یکی از عناصر مهم و کلیدی در جهت اجرای تورها، انتخاب تور لیدر است و آژانس خبرنگاران در این راستا همواره سعی در انتخاب برترین، با سواد ترین، فعالترین و پر انرژی ترین راهنماها می نماید و در همین زمینه در جهت بالا بردن اطلاعات و به روز شدن آنها در فاصله های کوتاه جهت برگزاری کلاس برای راهنماهای عزیز اقدام می نماید و همواره انتخاب تور لیدر در تور و جای مناسب یکی از دغدغه های مدیران آژانس خبرنگاران می باشد و همواره قبل از انتخاب تورلیدر برای یک تور سطح دانش، آگاهی راهنما جهت تور مورد نظر سنجیده و سپس گزینه مناسب انتخاب می شود.

3- تور لیدر محلی تورهای شنگن به چه معناست؟

به راهنماها و تورلیدرهایی که در مقصد سفر زندگی می کنند تورلیدر محلی گفته می شود. که این افراد کاملاً به محل زندگی خود که همان مقصد مسافرین عزیز می باشد مشرف هستند و می توانند برترین هدایت و اطلاعات را در اختیار مسافران قرار دهند.

4- چرا آژانس خبرنگاران از تور لیدر محلی برای تورهای خود استفاده می نماید؟

با توجه به این که تورلیدرهای محلی برترین و کامل ترین اطلاعات را در حوزه اقامتی خود دارند، بنابراین برترین گزینه برای گردشگران در جهت ارائه اطلاعات کامل، مفید هستند.

آژانس خبرنگاران هم به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت تور و بهره مند شدن بهتر مسافرین عزیز از اطلاعات شهرهای مورد سفر از تورلیدر محلی استفاده می کنند.

5- ترانسفر تور اختصاصی یعنی چه؟

برخی از مسافرین درخواست دارند که از خدمات تور و ترانسفر اختصاصی استفاده کنند، آژانس خبرنگاران به همین دلیل به وسیله کارشناسان مربوط به تورهای انفرادی و اختصاصی جهت اخذ ویزا و انجام کلیه امور مربوط به تور اعم از بلیط هواپیما، تورلیدر اختصاصی از ایران، تورلیدر محلی، گرفتن هتل ها در شهرهای مختلف با توجه به درخواست مسافر و …اقدامات لازم را انجام می دهد.

6-رعایت چه نکاتی در خصوص تورهای گروهی شنگن مهم است ؟

1- در سفرهای گروهی تا حد امکان وسایل کمی برده شود چون در سفرها محدودیت مکان و فضا وجود دارد و پیشنهاد بر این است که مسافران وسیله کمی با خود ببرند و سبک سفر کنند.

2- آمادگی آشنا شدن با افراد نو

3- رعایت کردن قوانین موجود در سفر

4- هنگامی که در یک سفر گروهی ثبت نام می کنیم شرکت و تور لیدر وظیفه دارند تا مطمئن شوند که همه از امنیت و امکانات لازم برخوردار هستند.

5- پیروی از قوانین موجود در تور به شما یاری می نماید که برترین تجربه را در تور کسب کنید و برترین لذت را از آن ببرید.

6- در سفرهای گروهی آوردن پول کافی فراموش نشود: قبل از آغاز سفر باید دقیقاً بدانید که چه خدماتی بر عهده تور است (مانند وعده های غذایی و گشت های شهری و خودتان را برای سایر هزینه ها مثل هزینه ناهار و شام هزینه گشت های اختیاری، سوغاتی، هزینه های…. آماده کنیم.

7- باید گاهی اختیارتان را به دست سایر مسافرها یا تورلیدر بدهید. گاهی ممکن است تور لیدر و یا سایر مسافرها برنامه مجذوب کننده تری برای شما داشه باشند، یادتان باشد که شما تنها نیستید و علتی برای این برنامه ریزی ها وجود دارد. هنگامی که با تور به سفر آمده اید، یعنی با این شرایط موافقت نموده اید.

8- یکی از مزایای سفرهای گروهی آن است که معمولاً مسئولیت کمی بر عهده افراد است و دغدغه رزرو کردن هتل، پرداخت هزینه ها و… ندارند.

7-همراه داشتن چه میزان پول نقد در تورهای شنگن و اروپایی مجاز است؟

با توجه به قوانین ایران هر مسافر مجاز به همراهی مبلغ 5000 یورو جهت سفرهای خروجی به اروپا می باشد.

8- ممنوع الخروج بودن مسافر یعنی چه و چه زمانی اتفاق می افتد؟

بعد از تحویل چمدان به ایرلاین در فرودگاه و تحویل کارت پرواز مسافر می بایست جهت سوار شدن به هواپیما از چک بازرسی پلیس رد شود و آنجاست اجازه خروج به مسافر را نمی دهند و مسافر بعد از تحویل گرفتن دوباره چمدان ها از ایرلاین، باید جهت برطرف ممنوع الخروجی خود اقدام نماید. ممنوع الخروج بودن معمولاً با دلایلی مثل مسائل مالیاتی، شکایات مختلف،چک های برگشتی و …. رخ می دهد.

9-دیپورت شدن و ممنوع الورود بودن مسافر در اروپا چه زمانی و چرا رخ می دهد؟

در بیشتر مواقع این اتفاق زمانی رخ می دهد که مسافر در موقع عبور از گیت پلیس فرودگاه که افسر فرودگاه سوالاتی از قبیل علت سفر و…از مسافر می پرسد و شخص نمی تواند آنها را مجاب کند و عدم ارائه مدارک اقامت معتبر شامل هتل و… اتفاق می افتد و به مسافر اجازه ورود نمی دهند و مسافر را با اولین پرواز به ایران باز می گردانند.

10-انواع ویزای شنگن کدامند؟

ویزای نوع A: ویزای ترانزیت است و در این ویزا مسافر حق خروج از سالن ترانزیت فرودگاه را نخواهد داشت و فقط می تواند در فرودگاه ترانسفر پرواز خود را تعویض و راهی کشور مقصد شود.

ویزای نوع B: ویزای عبور است، یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را دارد و می تواند کشور مربوطه را به عنوان منطقه عبوری استفاده نماید و یا به وسیله زمینی خود را به کشور دیگری برساند.

ویزای نوع C : ویزاهای کوتاه مدت مانند توریستی، دیداری، نمایشگاهی و تجاری از این نوع است که بیشتر ایرانیان با آن وارد اروپا می شوند.

ویزای نوع D: ویزای بلند مدت است که معمولاً برای تحصیل و ویزای ملی و ویزای اقامت به وسیله سفارت کشور بیگانه در ایران صادر می شود.

17 علت مهم ردی ویزای شنگن | خدمات حرفه ای ویزای شنگن

اخذ ویزای شنگن | مراحل کامل برای اخذ ویزای شنگن

ویزای شنگن | واژه شنگن از کجا آمده است| فهرست کامل کشورهای عضو پیمان شنگن

مدارک ویزای شنگن

اروپا مملو از مقاصد زیبا از شهرهایی با معماری خیره کننده...

ادامه مطلب

موزه ملی باستان شناسی مادرید اسپانیا، در منطقه امباجادورس Em...

ادامه مطلب

باگذشت سال ها و توسعه استفاده از تکنولوژی، استانداردهای ...

ادامه مطلب

این قلعه در چند کیلومتری غرب براتیسلاوا واقع شده است. قلعه ا...

ادامه مطلب

حمل پول در سفر در دنیای امروز که چک و کارت های اعتباری، ...

ادامه مطلب

اروپا میزبان متنوع ترین ملت های دنیا است که در یکی از کو...

ادامه مطلب

کشورها در مساحت ها و میزان های مختلف وجود دارند. برخی ا...

ادامه مطلب

این بهشت زیبا به دستان ظریف بانویی از فلورانس به نام الئونار...

ادامه مطلب

بروکسل دپارتمان سرمایه داری جامعه اروپا (و در حال ...

ادامه مطلب

روز دنیای موزه و میراث فرهنگی 28 اردیبهشتانجمن بین الملل...

ادامه مطلب

اسلواکی یک کشور محصور در مرکز اروپا است. این منطقه به وسیله له...

ادامه مطلب

سوئد کشوری واقع در شبه جزیره اسکاندیناوی در شمال اروپا می ...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 107950

به "سوالات متداول ویزای شنگن ، چون و چرای سفر به حوزه شنگن با آژانس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوالات متداول ویزای شنگن ، چون و چرای سفر به حوزه شنگن با آژانس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید