سورپرایز های امروز شیائومی؛ از گوشی سری 12 تا ساعت هوشمند شیائومی S1

به گزارش مهسان بلاگ، به سرانجام ماه دسامبر نزدیک می شویم و این تاریخ از آن جهت مهم است که با یکی از بزرگترین رویداد های معرفی محصولات فناوری دنیا مرتبط می باشد. شیائومی، غول فناوری دنیا امروز سه شنبه 28 دسامبر (7 دی ماه)، بزرگترین رویداد معرفی محولات خود را برگزار می نماید که از جمله مهمترین محصولات ارائه شده در آن، گوشی های پرچمدار سری Xiaomi 12 خواهد بود.

سورپرایز های امروز شیائومی؛ از گوشی سری 12 تا ساعت هوشمند شیائومی S1

به گزارش خبرنگاران، بزرگترین رویداد معرفی محصولات شیائومی در سال 2021، قرار است در ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت چین (11:30 صبح به وقت گرینویچ) شروع گردد. علاوه بر گوشی های مجذوب کننده شیائومی 12، ما می دانیم که محصولات دیگری همانند رابط کاربری MIUI 13، تبلت Pad 5 Pro، ساعت هوشمند Watch S1 و ایرفون های TWS 3 و Buds 3 نیز در این رویداد معرفی خواهند شد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

گوشی های پرچمدار سری Xiaomi 12

گوشی های سری 12 شیائومی بدون شک یکی از موردانتظارترین عرضه های سال جاری است که در چند ماه گذشته شایعات آن سراسر فضای اینترنت را فرا گرفته بود. با افشای اطلاعات گسترده ای که در حال حاضر در خصوص این سری اتفاق افتاده، به نظر می رسد تنها چیزی که به جای مانده، عرضه خود این سری است که ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن نزدیک شده ایم.

گوشی های شیائومی 12 از چهار مدل Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro، Xiaomi 12 Ultra و Xiaomi 12X تشکیل شده، اما در این رویداد فقط دو مدل از آن عرضه خواهد شد و دو مدل آخری نیز در سال 2022 رونمایی خواهند شد. نسخه Xiaomi 12 با دارا بودن یک صفحه نمایش 6.28 اینچی، به اولین پرچمدار جمع و جور این شرکت در سال های اخیر تبدیل خواهد شد. در سمت دیگر، شیائومی 12 پرو، از یک صفحه نمایش 6.73 اینچی بهره می برد. هر دو گوشی به لطف گنجاندن فناوری تازه Xiaomi Image Brain با پیشرفت های قابل توجهی در بخش دوربین به بازار عرضه می شوند. بعلاوه انتظار می رود این دستگاه ها یکی از اولین دستگاه هایی باشند که با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می شوند.

رابط کاربری MIUI 13

بی شک، هواداران شیائومی برای ارتقاء پوسته اندروید هیجان زده تر خواهند بود، به ویژه که این شرکت در عرضه اندروید 12 برای دستگاه های خود بسیار دیر عمل نموده است. با قضاوت از اسکرین شات ها، به نظر می رسد که تغییرات زیادی از نظر رابط کاربری ایجاد شده است. جدا از این، شیائومی ادعا می نماید که این به روز رسانی بسیار روان تر است و تعدادی بهبود در امنیت و حریم خصوصی را نیز به ارمغان می آورد.

شیائومی پد 5 پرو

شیائومی پد 5 پرو دقیقاً یک نسخه تازه نیست، زیرا در آگوست سال جاری عرضه شد، اما اکنون نسخه تازهی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. این دستگاه قبلاً فقط در دو پیکربندی 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی فروخته می شد، بنابراین نسخه تازه باید برای افرادی که به کار زیاد با چنین دستگاه هایی علاقه دارند و دائماً باید بین صد ها برنامه جابجا شوند یا برای گیمرها، خبر خوشایندی باشد.

ساعت هوشمند شیائومی S1

ساعت هوشمند شیائومی S1 بخشی از مجموعه کاملاً تازهی از ساعت های هوشمند خواهد بود که از طراحی دایره ای بهره می برد. تیزر های تازه به ما می گویند که هدف این دستگاه متخصصان کسب وکار است و حرف S موجود در نام آن، مخفف قوی است، که با توجه به اینکه شیشه یاقوت کبود در جلوی آن وجود دارد، کاملاً مناسب است.

هدفون حذف نویز شیائومی TWS 3

هدفون حذف نویز Xiaomi TWS 3 یا Xiaomi Buds 3، هر چه می خواهید آن ها را بنامید، نوع غیر حرفه ای از Xiaomi Buds 3 Pro است که اوایل سال جاری عرضه شد. تعیین شده است که این گجت دارای کیفیت صدای Hi-Fi هستند که به وسیله واحد های مغناطیسی دوگانه فوق پویا امکان پذیر شده است. ادعا شده است که این هدفون می تواند ویژگی ANC نویز را تا 40 دسی بل کاهش دهد.

شیائومی خود را به عنوان یکی از رهبران تجارت گوشی های هوشمند تثبیت نموده است و تصویر برند عالی آن در بازار به سایر سرمایه گذاری هایش نیز وارد شده است که منجر به فروش کلی خوب، صرف نظر از نوع محصول شده است؛ بنابراین می توان تصور کرد که تمام محصولات شیائومی که قرار است با رویداد ماه دسامبر عرضه شوند نیز به سرعت فروخته شوند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105465

به "سورپرایز های امروز شیائومی؛ از گوشی سری 12 تا ساعت هوشمند شیائومی S1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز های امروز شیائومی؛ از گوشی سری 12 تا ساعت هوشمند شیائومی S1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید