سیمان یزد روی ریل صادرات افتاد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/یزد صادرات 50 درصد تولیدات سیمان تجارت مهریز به کشورهای حوزه خلیج فارس به وسیله حمل و نقل ریلی با حضور مسئولان شروع شد.

سیمان یزد روی ریل صادرات افتاد

مجید احمدپور مدیر عامل و عضو هیئت مدیره سیمان تجارت مهریز در مراسم شروع صادرات کلینکر این مجموعه که تنها واحد فراوریی سیمان در استان یزد است، گفت: روزانه دو هزار تن کلینکر از 50 درصد محصول فراوریی این مجموعه به وسیله حمل و نقل ریلی از بندرخشک پیشگامان یزد به بندرعباس و از آنجا به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال می گردد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش فراوری، اظهار کرد: مقابله و مقاومت در برابر تحریم ها را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه می دهیم و خوشبختانه به همین دلیل به وسیله صادرات محصولات این واحد در کوشش برای توسعه فراوری و اشتغالزایی در شهرستان مهریز و ارزآوری برای کشور هستیم.

احمدپور در پایان نیز ضمن تشکر از همکاران خود در مجموعه سیمان تجارت مهریز، از مدیریت راه آهن جمهوری اسلامی و مدیران بندرخشک پیشگامان یزد نیز قدردانی کرد و این اتفاق را سرشروع فصل جدید توسعه فراوری و اشتغال در استان دانست.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71748

به "سیمان یزد روی ریل صادرات افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمان یزد روی ریل صادرات افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید