شاخ و شانه مهاجم پرحاشیه پرسپولیس، نمی آیم اما باید پولم را بدهید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در جابجایی زمستانی اقدام به جذب آنتونی استوکس برای نیم فصل با مبلغ 250 هزار دلار کرد. قراردادی گرانقیمت که سرخپوشان را موظف کرد مبلغ 150 هزار دلار در همان زمان امضای قرارداد به مهاجم ایرلندی خود بدهد.

شاخ و شانه مهاجم پرحاشیه پرسپولیس، نمی آیم اما باید پولم را بدهید

استوکس نیز پس از تنها 65 دقیقه بازی کردن با پیراهن پرسپولیس، به بی انضباطی های همیشگی خود پرداخت. او پس از بازی پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مرخصی دو روزه ای از یحیی گل محمدی گرفت تا در دبی امارات مانده و استراحت کند. با این حال استوکس حاضر به بازگشت نشد تا پس از گذشت 5 ماه همچنان از حضور در تمرینات پرسپولیس سر باز بزند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز قید این بازیکن را زد و او را از لیست بازیکنان خود در ادامه رقابت های فصل جاری کنار گذاشت. باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد با استوکس را فسخ کرد و در نامه ای به او این موضوع را اعلام نمود.

آنتونی استوکس نیز دو بار پاسخ نامه های پرسپولیس را داده که در نوع خود جالب توجه است. وکیل مهاجم ایرلندی سابق پرسپولیس در نامه اول خود خواستار دریافت مطالبات به جامانده استوکس از باشگاه شده است. او در نامه ای دیگر نیز غیبت استوکس را به دلیل نبود پرواز از اروپا به ایران بخاطر بیماری کرونا عنوان نموده است. این در حالی است که باشگاه حاضر به تهیه بلیت این مهاجم به وسیله کشور قطر نیز بوده است اما استوکس آن را قبول نکرد.

مهدی خواجه وند در مصاحبه با خبرنگاران، پاسخ استوکس به نامه های باشگاه پرسپولیس را تایید کرد.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 54122

به "شاخ و شانه مهاجم پرحاشیه پرسپولیس، نمی آیم اما باید پولم را بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخ و شانه مهاجم پرحاشیه پرسپولیس، نمی آیم اما باید پولم را بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید