شرکت های خلاق و فرهنگی با خدمات زیست بوم آشنا می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی فراخوانی از شرکت های خلاق، فرهنگی و خدمات نوین مبتنی بر فضای دیجیتال خواست با حضور در نشست آشنایی با بیش از 20 خدمت این زیست بوم آشنا شوند.

شرکت های خلاق و فرهنگی با خدمات زیست بوم آشنا می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای ایجاد تعامل با شرکت های خلاق و فعال در حوزه های فرهنگی، این دبیر خانه نشستی در 29 آبان ماه امسال در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می نماید تا خدمات قابل ارائه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های خلاق معرفی گردد.

بعضی خدماتی که این زیست بوم به شرکت های فعال در این حوزه ارائه می دهد، تسهیل در صدور ضمانت نامه، جذب سرمایه طرح های خلاق، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، مشاره تامین منابع اقتصادی، اعطای یارانه سود تسهیلات، تسهیلات ویژه طرح فانوس را شامل می گردد.

حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی، تهیه گزارش تحقیق بازار، مشاوره توسعه بازار و فروش، مشاوره واردات و صادرات، اعزام و پذیرش هیات های تجاری، مشاوره ارزیابی و توسعه محصول، ترویج در رسانه های دبیرخانه خلاق، ارزیابی آمادگی صادرات، تسهیلات برای جذب ایرانیان خارج از کشور، از دیگر خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

در سال های گذشته با توجه به حمایت های انجام شده از شرکت های دانش بنیان، بیش از 4500 شرکت دانش بنیان مختلف توانسته اند از خدمات مختلف معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری بهره مند شوند. در کنار این مجموعه ها، بخش دیگری از شرکت هایی که عمدتاً در بخش فرهنگ فعالیت دارند رشد کردند و برای حمایت ویژه از این حوزه حائز اهمیت، معاونت علمی و فناوری، دبیرخانه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق را تشکیل داد تا خدمات به شکلی هدفمند تر به این زیست بوم راهنمایی گردد.

کارگروهی متشکل از بخش های مختلف از جمله ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، وظیفه نظارت بر حسن تحقق اهداف در این حوزه را بر عهده دارند.

نشست آشنایی شرکت های خلاق و فرهنگی با خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز چهارشنبه 29 آبان ماه امسال در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

شرکت های علاقه مند به حضور در این نشست می توانند تا تاریخ 15 آبان 1398 به آدرس https://evnd.co/WNObK مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23642

به "شرکت های خلاق و فرهنگی با خدمات زیست بوم آشنا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های خلاق و فرهنگی با خدمات زیست بوم آشنا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید