شرکت های دانش بنیان در گلستان 25 درصد ریزش داشته است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، موسی حسام عصر دوشنبه در نشست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با مدیران، روسا، فعالان دانش بنیان، فناوران و نخبگان استان گلستان، اظهار کرد: با شکل گیری معاونت علمی و فناوری، همه شاخص های دانش بنیانی و نوآوری که صندلی خوبی نداشت، در این سال ها ارتقاء یافته است.

شرکت های دانش بنیان در گلستان 25 درصد ریزش داشته است

وی با بیان این که پارک علم و فناوری در استان نوپا است، اضافه نمود: این مجموعه در استان در سال 92 شکل گرفته برای همین همه فعالیت های فناوری و نوآوری در استان جدید است.

حسام ادامه داد: در این سال ها کوشش نموده ایم تا اجزایی که می تواند به توسعه فناوری و شکل گیری و رشد اکوسیستم های نوآورانه گردد را ارتقاء دهیم.

وی بیان نمود: تاکنون کانون های شکوفایی و خلاقیت، مراکز رشد، صندوق های پژوهش و فناوری را در استان ایجاد و بخش خصوصی را فعال کردیم، امروز هم مرکز نوآوری استان را افتتاح می کنیم.

حسام توضیح داد: در حال حاضر 149 شرکت و 70 هسته و واحد فناور را در استان پذیرش نموده و مورد حمایت قرار داده ایم، تعداد شرکت های دانش بنیان استان در ارزیابی جدید با 25 درصد ریزش به 38 واحد رسیده است.

وی با اشاره به مسائل و مسائل شرکت های دانش بنیان گفت: شرکتی که چندسال تمام محصولش دانش بنیان بود به یکباره از لیست شرکت های دانش بنیان خارج گردیده است، انتظار داریم که شرکت های فاقد شاخص دانش بنیانی ابتدا به سطح دو بروند و پس از آن در مورد آنها تصمیم گیری گردد.

حسام اضافه نمود: بازار فروش و سخت گیری در صدور مجوزها از دیگر مسائل شرکت های دانش بنیان است، مدیران و مسئولان باید به جوانانی که کسب و کار جدید و استارتاپ ها را راه اندازی نموده اند، اعتماد نمایند و حداقل بازار را فراهم و صدور مجوزها را تسهیل نمایند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1261

به "شرکت های دانش بنیان در گلستان 25 درصد ریزش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان در گلستان 25 درصد ریزش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید