شریفی در یک قدمی سهمیه بوکس المپیک حذف شد

به گزارش مهسان بلاگ، بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران با باخت مقابل نماینده ازبکستان، از کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو بازماند.

شریفی در یک قدمی سهمیه بوکس المپیک حذف شد

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز (یک شنبه) 18 اسفند ماه 1398، در مبارزات مرحله یک چهارم نهایی رقابت های بوکس انتخابی المپیک آسیا، طوفان شریفی به عنوان نخستین نماینده ایران به روی رینگ رفت که با باخت مقابل حریف ازبک، در یک قدمی کسب سهمیه المپیک از گردونه مسابقات کنار رفت.

بوکسور وزن 91 کیلوگرم ایران، در حالی که مبارزه قابل قبولی را برابر سنجر تورسونوف نایب قهرمان آسیا از ازبکستان به نمایش گذاشت، نهایتا با رای داوران بازنده اعلام شد تا در یک قدمی سهمیه المپیک توکیو، دست خالی از رینگ پایین بیاید. شریفی پیش از این هان ژائه بوکسور چینی را شکست داده بود.

در مبارزات نوبت شب امروز هم حدودا از ساعت 21، شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم ایران باید مقابل توهتا بوکسور چینی به روی رینگ برود. موسوی با فزونی در این مبارزه می تواند نخستین سهمیه بوکس ایران برای المپیک 2020 توکیو را کسب کند. موسوی پیش از این موریو واکی نماینده ژاپن را شکست داده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38859

به "شریفی در یک قدمی سهمیه بوکس المپیک حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی در یک قدمی سهمیه بوکس المپیک حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید