شش مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش کاراته کاهای ایران

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات که از روز جمعه 110 اسفندماه با حضور 2057 کاراته کا از 99 کشور به میزبانی اتریش در شهر سالزبورگ آغاز شده بود، امشب با شناخت تیم ها و نفرات برتر خاتمه یافت و کاراته کاهای ایران پیروز به کسب دو مدال طلا توسط مهدی خدابخشی و طراوت خاکسار، دو نقره توسط صالح اباذری و سارا بهمن یار و دو برنز توسط بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب شدند.

شش مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش کاراته کاهای ایران

مهدی خدابخشی نماینده وزن 84- کیلوگرم کشورمان در مبارزه پایانی به مصاف اوگور آکتاش از ترکیه دارنده عنوان سومی جهان در سال 2016 و طلا لیگ جهانی امارات در سال 2019 رفت و پیروز شد با نتیجه 5 بر 2 این کاراته کا را شکست دهد و به مدال طلا برسد. وی با برتری مقابل ایلیا لتیک از سوئیس، سرگی ایگناتف از روسیه، آنتون ایساکائو از بلاروس، فاروک عبدسلام از فرانسه، والری توماکوف و آیخان مامایف از آذربایجان به دیدار نهایی راه یافته بود.

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار در مبارزه فینال والنتینا تورو منس از شیلی را یک بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.او روز گذشته ابتدا 8 بر صفر والنتینا چکاریور از اسپانیا را برد، سپس پیروز شد 6 بر 4 از سد آلبولنا گروالا از کوزوو عبور کند. در سومین مبارزه خاولا اوحمد از مراکش را 9 بر صفر شکست داد. در ادامه 6 بر یک مقابل جانا بیتس آلمانی به پیروزی رسید. سپس 3 بر صفر سابینا زاخاروآ از قزاقستان را مغلوب کرد و به نیمه نهایی راه یافت. خاکسار در نیمه نهایی آنجلیکا ترولوگا اوکراینی نفر اول رنکینگ جهان را 2 بر صفر برد و به فینال راه پیدا کرد.

در وزن 84+ کیلوگرم، صالح اباذری در بازی فینال مقابل آسیمان قربانلی آذربایجانی پس از تساوی 4 -4 با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید. وی با پیروزی بر فیلیپه ریس از پرتغال، سلیم بندیاب فرانسوی، آندره گرنویچ کاراته کایی از بلاروس، واسیلی آنتوخی از روسیه، دارنل لاردی هلندی به دیدار نهایی راه یافت.

سارا بهمنیار در وزن منهای 50 کیلوگرم در فینال مقابل آیاکا تادانو از ژاپن قرار گرفت و 2 بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد و به مدال نقره این وزن دست یافت.

بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم نیز به نشان برنز دست پیدا کردند.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6339

به "شش مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش کاراته کاهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش کاراته کاهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید