شعبانیان: از عملکرد شاگردانم ناراضی نیستم، تجربه ذوب آهن به تیم ما چربید

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: در مسابقه برابر ذوب آهن بدشناسی آوردیم و با سه بازیکن آسیب دیده عملکرد خوبی داشتیم.

شعبانیان: از عملکرد شاگردانم ناراضی نیستم، تجربه ذوب آهن به تیم ما چربید

میترا شعبانیان پس از شکست نزدیک مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در این مسابقه بدشانسی آوردیم. الهام فلاح، پاسور اول اسماء سعیدی دریافت کننده و نرگس شریفی آسیب دیده بودند اما شاگردانم خوب بازی کردند.

وی با بیان این مطلب که تجربه ذوب آهن به شاگردانش چربید، اضافه نمود: تیم ما جوان است و فکر می کنم این بازیکنان با این پتانسیل توانایی خوبی دارند. تجربه ذوب آهن به تیم ما چربید و من از عملکرد شاگردانم ناراضی نیستم.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان همچنین به استفاده از بازیکنان جوان اشاره نمود که می توانند پشتوانه تیم ملی باشند و گفت: سال جاری با دریافت بازیکنان جوان فداکاری کردم، چون دنبال مقام نیستیم. فکرمان این بود که بازیکنان جوانی را به والیبال ایران معرفی کنیم و خوشحالم این ستاره ها در آینده بازیکنان خیلی خوبی در خدمت تیم ملی خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در ست پنجم پیکان نتوانست امتیاز خوبی کسب کند؟ گفت: یکی از شاگردانم دو سه بار ضربه خورد یک بار آرنج یکی از بازیکنان به سرش خورد و دچار سرگیجه شد و من هم یار تعویضی نداشتم. از طرفی حریف هم باتجربه بود و سرویس های هدف دار خوبی زدند تا این بازیکنم از کار افتاد و من هم جایگزینی نداشتم. دو بلندزن تیمم هم آسیب داشتند در نتیجه نتوانستیم بازی را جمع کنیم.

شعبانیان ابراز امیدواری کرد به مرحله پلی آف راه یابد و ادامه داد: امیدوارم بتوانیم به پلی آف راه یابیم مسلما شاگردانم با این بازی ها به تجربیاتشان اضافه می شوند همانطور که در دور رفت 3 بر صفر به ذوب آهن باختیم و در دور برگشت نتیجه 3 بر 2 شد و مطمئنم در پلی آف می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در انتها درخصوص استفاده از بازیکن جایگزین برای الهام فلاح گفت: چهار پاسور باتجربه در والیبال داریم که الان در تیم های دیگر فعال هستند و بقیه کم تجربه و جوان هستند و موتور تیم هم پاسور است که ما به دلیل آسیب دیدگی الهام فلاح نمی توانیم از او تا مرحله پلی آف استفاده کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34556

به "شعبانیان: از عملکرد شاگردانم ناراضی نیستم، تجربه ذوب آهن به تیم ما چربید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانیان: از عملکرد شاگردانم ناراضی نیستم، تجربه ذوب آهن به تیم ما چربید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید