شمار جان باختگان مسمومیت الکلی در فارس به 31 نفر رسید

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس اورژانس فارس از مسمومیت 264 نفر در فارس بر اثر مصرف الکل اطلاع داد و گفت: از این تعداد 31 نفر تا کنون جان خود را از دست داده اند.

شمار جان باختگان مسمومیت الکلی در فارس به 31 نفر رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدجواد مرادیان گفت: 169 نفر از مراجعین متعلق به شیراز بودند که 25 نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز در یکی از شهرستان های فارس جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه جانباختگان سوءمصرف الکل از بیماری کرونا پیشی گرفته است، از مردم تقاضا کرد: به شایعات توجه نکنند و جان خود را به خطر نیندازند.

مرادیان اظهار کرد: خانواده ها نظارت بیشتری بر روی رفتار و کارهای جوانان و نوجوانان خود داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس بیان نمود: مردم و به خصوص جوانان به تبلیغات دروغین فضای مجازی که اغلب هم بدون پشتوانه علمی است، توجه نکنند.

مرادیان بیان نمود: با توجه به آنکه بیماری به وسیله سیستم تنفسی وارد بدن می گردد مصرف الکل هیچ تاثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد. بهترین راه حل برای مقابله با این ویروس، قرنطینه کردن و در خانه ماندن و نیز رعایت مسائل بهداشتی است.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39917

به "شمار جان باختگان مسمومیت الکلی در فارس به 31 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار جان باختگان مسمومیت الکلی در فارس به 31 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید