صدور مجوز بهره برداری از اولین واحد بوم گردی شهرستان کلات

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلات گفت: مجوز بهره برداری اولین واحد بوم گردی شهرستان کلات صادر شد.

صدور مجوز بهره برداری از اولین واحد بوم گردی شهرستان کلات

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، شعبانعلی فرهمند مدیر میراث فرهنگی کلات، امروز چهارشنبه 7 آذر با بیان این مطلب اضافه نمود:با عنایت به ظرفیتهای شهرستان کلات و حضور گسترده گردشگران در سطح شهرستان و لزوم ارایه خدمات مناسب به گردشگران به خصوص در حوزه اسکان و اقامت ،اولین واحد بوم گردی شهرستان با نام خانه پدر در بخش مرکزی، دهستان هزار مسجد، روستای چهار راه به صورت آزمایشی به بهره برداری رسید.

او گفت: این واحد علاوه بر اسکان بحث پذیرایی با غذاهای کاملا سنتی و همچنین با ایجاد یک نمایشکاه صنایع دستی قصد ارایه خدمات مناسب به گردشگرا ن را دارد.

فرهمند توضیح داد: برای تکمیل و تجهیز این واحد مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات ارزاق قیمت با سود 4 درصد در اختیار مالک قرار داده است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کلات ادامه داد: هم چنین این مدیریت پیگیر صدور مجوز 3 بوم گردی دیگر در شهر کلات ، روستای احمد آباد و قره تیکان است که امیدواریم پروانه بهره برداری انها نیز تا انتها سال صادر گردد .

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15738

به "صدور مجوز بهره برداری از اولین واحد بوم گردی شهرستان کلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز بهره برداری از اولین واحد بوم گردی شهرستان کلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید