صعود پرویز هادی به نیمه نهایی، مصاف با نایب قهرمان المپیک قبل از فینال

به گزارش مهسان بلاگ، آزادکار سنگین وزن ایران با کسب 2 پیروزی با ضربه فنی راهی مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 شد و برای رسیدن به فینال باید از سد داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک از ازبکستان بگذرد.

صعود پرویز هادی به نیمه نهایی، مصاف با نایب قهرمان المپیک قبل از فینال

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بازی های آسیایی 2018 در جاکارتا پایخت اندونزی، پرویز هادی آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران و آخرین نماینده ایران در این رقابت ها در دور نخست مقابل سومیت از هند در یک مبارزه آسان و در همان وقت نخست با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

هادی در دور دوم به مصاف اولگ بولتین از قزاقستان رفت و در انتها در مدت زمان 4 دقیقه حریف خود را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. هادی در نیمه نهایی به مصاف داوید مودزمانشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان می رود. این کشتی گیر گرجستانی الاصل است که تغییر تابعیت داده و برای ازبکستان کشتی می گیرد.

مودزمانشویلی در کشتی قبل زولبو ناتساگسورن دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را 3 بر صفر شکست داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 503

به "صعود پرویز هادی به نیمه نهایی، مصاف با نایب قهرمان المپیک قبل از فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود پرویز هادی به نیمه نهایی، مصاف با نایب قهرمان المپیک قبل از فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید