فوتبال دنیا، دشان: انتقاد از ژیرو غیرمنصفانه است

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی قهرمان دنیا از مهاجم چلسی که به ناکامی طولانی مدتش برای گلزنی در رده ملی خاتمه داد دفاع کرد.

فوتبال دنیا، دشان: انتقاد از ژیرو غیرمنصفانه است

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فرانسه مقابل هلند در لیگ ملت های اروپا، شبی مهم را برای اولیویه ژیرو ساخت. مهاجم چلسی که مدت ها بود نمی توانست برای تیم ملی فرانسه گل بزند، در این بازی گل دوم خروس ها را به ثمر رساند و مسبب پیروزی آنها شد.

ژیرو که در تمام طول جام جهانی 2018 روسیه نه تنها گل نزد بلکه شوت به سمت چارچوب هم نداشت، در دقیقه 74 گل برتری فرانسه را به ثمر رساند.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از بازی درباره بازیکن 31 ساله تیمش به شبکه M6 گفت: من برای اولیویه ژیرو بسیار خوشحالم. او برای ما واقعاً بازیکن بسیار مفیدی است و امشب هم باعث پیروزی ما شد. گاهی اوقات غیرمنصفانه از او انتقاد می گردد. جیرو برای ما مهم است و به او احتیاج داریم.

گل ژیرو سبب شد که استاده فرانس در اولین بازی خانگی تیم ملی فرانسه پس از قهرمانی در جام جهانی، شور و حال دیگری بگیرد.

دشان با اشاره به این موضوع هم گفت: جو فوق العاده ای در استادیوم حاکم است و ادامه خواهد داشت. این اولین بازی ما در استاده فرانس بعد از جام جهانی بود. با توجه به حضور طرفداران ما باید می بردیم و حالا همگی در کنار هم از این پیروزی لذت می بریم.

این اولین برد فرانسه در لیگ ملت های اروپا پس از تساوی خارج از خانه اش در دور نخست این رقابت ها مقابل آلمان بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1254

به "فوتبال دنیا، دشان: انتقاد از ژیرو غیرمنصفانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دشان: انتقاد از ژیرو غیرمنصفانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید