فوتبال دنیا، رئال مادرید تماسی با کونته نداشته است

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - باشگاه رئال مادرید تماسی با آنتونیو کونته، سرمربی پیشین رئال مادرید تماسی نگرفته است.

فوتبال دنیا، رئال مادرید تماسی با کونته نداشته است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید که این فصل فراز و نشیب زیادی با خولن لوپتگی داشته است، سه شنبه شب در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد ویکتوریا پلژن جمهوری چک گذشت تا کمی از فشارهای موجود کاسته گردد، اما همچنان شایعاتی مطرح است که در صورت ناکامی رئال مادرید در ال کلاسیکوی پیش رو، لوپتگی از سرمربیگری کهکشانی ها کنار گذاشته خواهد شد، این در حالی است که از آنتونیو کونته، سرمربی پیشین تیم های یوونتوس و چلسی به عنوان گزینه اصلی جانشینی این سرمربی اسپانیایی یاد شده است.

دانیله کونته، برادر و مدیر برنامه های آنتونیو کونته در واکنش به شایعات مطرح شده، به شبکه رادیویی کادنا سِر اسپانیا گفت: کونته در تعطیلات به سر می برد. او هیچگونه تماسی از سوی باشگاه رئال مادرید دریافت نکرده است. رئال مادرید باشگاه بزرگی است، اما تماسی از جانب آنها با آنتونیو گرفته نشده است.

کونته در فصل اول حضورش در چلسی این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند و در فصل دوم این تیم را به قهرمانی جام حذفی انگلیس سوق داد، اما مدیران باشگاه چلسی در این تابستان اقدام به اخراج او کردند و مائوریتزیو ساری را جانشینش کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2354

به "فوتبال دنیا، رئال مادرید تماسی با کونته نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رئال مادرید تماسی با کونته نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید