فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی قرقیزستان: باید شکست مقابل تایلند را جبران کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم زیر 20 سال قرقیزستان گفت: ما باید در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و شکست مقابل تایلند را جبران کنیم.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی قرقیزستان: باید شکست مقابل تایلند را جبران کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، نورجان پس از شکست 4 بر 2 قرقیزستان مقابل تایلند، در جمع خبرنگاران گفت: نیمه اول بازی برای ما خیلی خوب بود و خوب عمل کردیم. آن طور که پیش بینی می کردیم، در کارهای تاکتیکی هم پیروز بودیم.

وی اضافه نمود: چیزی که درمورد بازیکنان ما وجود دارد، این است که آنها جوان هستند و طبییعی است که در بعضی از دقایق، بازی از دست مان خارج گردد. با این حال همه کوشش مان را به کار می گیریم تا در بازی های آینده بهتر شویم و این شکست را جبران کنیم.

سرمربی تیم زیر 20 سال قرقیزستان گفت: ما استراتژی های تایلند را می دانستیم و خبر داشتیم که آنها چطور بازی می نماید. این تیم را خوب بررسی کردیم، اما یک سری اشتباهات داشتیم که باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

با اشاره به ضعف فیزیکی بازیکنان قرقیزستان در نیمه دوم، گفت: در هر تورنمنتی، همواره بازی اول سخت است. از آنجایی هم که بازیکنان ما جوان هستند، کارمان هم سخت است. با این حال می خواهیم در بازی بعد از لحاظ فیزیکی عملکرد بهتری داشته باشیم.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10504

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی قرقیزستان: باید شکست مقابل تایلند را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی قرقیزستان: باید شکست مقابل تایلند را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید