قضاوت فینال آسیا برایم افتخار بود، هدف مشترک با علیرضا فغانی!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عبدالرحمان الجاسم داور قطری فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا در مصاحبه ای با روزنامه الشرق قطر درباره مسائل مختلفی تبادل نظر نموده است. عبدالرحمان اخیراً ملاقات فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی را سوت زده بود.

قضاوت فینال آسیا برایم افتخار بود، هدف مشترک با علیرضا فغانی!

وی در بخشی از صحبت هایش درباره قضاوت در فینال آسیا گفت: قبل از هر چیز باید بگویم قضاوت این بازی برایم افتخار بود اما در تاریخ ثبت می گردد که یک داور قطری فینال را قضاوت کرد نه الجاسم. این یک موفقیت برای داوری قطر به صورت کلی و مسئولان به صورت خاص است.

عبدالرحمان درباره هدف گذاری هایش در آینده هم گفت: از اولین روز داوری هدفم حضور در فینال جام جهانی 2022 بود. تقریباً تمام اهدافی که معین نموده ام محقق شده است و آنچه باقی می ماند داوری در جام جهانی در کشور خودمان است. فکر می کنم یک تیم قطری (تیم داوری) در جام جهانی حضور خواهد داشت نه فقط برای حضور داشتن و مشارکت بلکه برای دستیابی به موفقیت تاریخی که قبلاً سابقه نداشته است.

به گزارش خبرنگاران، این در حالی است که علیرضا فغانی داور بین المللی ایران هم از جمله داورانی است که در اهداف خود، قضاوت در فینال جام جهانی 2022 را تعریف نموده است.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 73195

به "قضاوت فینال آسیا برایم افتخار بود، هدف مشترک با علیرضا فغانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قضاوت فینال آسیا برایم افتخار بود، هدف مشترک با علیرضا فغانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید