لنوو لپ تاپ های جدید عرضه می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت لنوو از عرضه لپ تاپ های جدید تینک پد ای 14 و ای 15 خبر داده که در آنها از پردازنده های قدرتمند رایزن 4700 استفاده شده است.

لنوو لپ تاپ های جدید عرضه می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، لنوو میخواهد لپ تاپ های جدید دیگری را هم عرضه کند که در آنها از پردازنده های جدید رایزن پرو 4000 استفاده شده است.

پردازنده رایزن 4700 یک پردازنده 15 واتی و هشت هسته ای است که طراحی آن بر مبنای سرعت 2 گیگاهرتز اجرا شده است و هم اکنون یکی از پرسرعت ترین پردازنده های موجود در بازار محسوب می گردد. در لپ تاپ های جدید لنوو نسبت نمایشگر به بدنه لپ تاپ به 85 درصد رسیده است.

لنوو قابلیت های امنیتی لپ تاپ های تازه خود را هم افزایش داده و از جمله حسگر اثر انگشت را به آنها افزوده است. دوربین های مادون قرمز این لپ تاپ ها قفل کردن آنها را به طور اتوماتیک در زمان دور شدن از لپ تاپ های مذکور ممکن می نماید.

با توجه به افزایش استفاده از برنامه های ویدئوکنفرانس، لنوو چند کلید میان بر را هم برای دسترسی سریع به نرم افزارهای تیمز مایکروسافت و اسکایپ و تنظیم میکروفون به لپ تاپ های تازه خود افزوده و در آنها از استاندارد وای فای 6 پشتیبانی نموده است.

فروش این لپ تاپ ها از ماه ژوئن به قیمت 639 دلار شروع می گردد. در لپ تاپ های T14s، T14، X13، L15 و L14 که از ژوئن عرضه می گردد نیز از پردازنده های رایزن پرو 4000 استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 15 تیر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48224

به "لنوو لپ تاپ های جدید عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنوو لپ تاپ های جدید عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید