لوکاکو: پاری سن ژرمن مدعی صعود است، نه منچستریونایتد، نیمکت نشینی ام؟ موفقیت تیم مهم است

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ از هیاهویی که درباره شانس تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکل گرفته است، چندان راضی نیست.

لوکاکو: پاری سن ژرمن مدعی صعود است، نه منچستریونایتد، نیمکت نشینی ام؟ موفقیت تیم مهم است

به گزارش خبرنگاران، عملکرد خوب منچستریونایتد با راهنمایی اولگنار سولسشایر که در 10 بازی اش 9 برد و یک تساوی داشته، سبب شده است که شانس این تیم برای غلبه بر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش جلوه کند، به خصوص که تیم حریف، ستاره برزیلی اش نیمار را هم به دلیل مصدومیت برای 10 هفته از دست داده است. این در حالی است که در زمان قرعه کشی این مرحله، وضعیت شیاطین سرخ تعریفی نداشت و خیلی ها صعود PSG را قطعی می دانستند.

با این حال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد هنوز هم معتقد است که پاری سن ژرمن شانس اول صعود از این مصاف است، مصافی که بازی رفت آن در منچستر و بازی برگشت آن در پاریس خواهد بود.

او به کانال پلاس فرانسه گفت: ما با آمادگی برابر پاری سن ژرمن به میدان خواهیم رفت. ببینیم چه می گردد. خودتان می دانید که حریف ما تیمی است که به نظر من یکی از مدعیان قهرمانی رقابت هاست. فقط کافیست که به لیست بازیکنانش نگاه کنید. تیم آنها کلی بازیکن با استعداد و یک مربی خوب، طرفدارانی خوب و مالکانی جاه طلب دارد. پس ما کار سختی خواهیم داشت.

اولگنار سولسشایر پس از کسب آخرین پیروزی اش با منچستریونایتد (برد یک صفر یکشنبه شب در خانه لسترسیتی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس) به فرانسه سفر کرد تا بازی پاری سن ژرمن مقابل نیمار را در غیاب نیمار تماشا کند، دیداری که پاریسی ها آن را 2 بر یک به لیون باختند.

لوکاکو از زمان روی کار آمدن سولسشایر نسبت به زمان مربیگری مورینیو فرصت کمتری برای حضور در ترکیب اصلی شیاطین سرخ داشته چرا که سرمربی نروژی تیم بیشتر به مارکوس رشفورد اعتماد می نماید.

مهاجم سابق اورتون اما ترجیح داد روی روند مثبتی که تیمش در آن قرار گرفته است، تمرکز کند. او تأکید کرد: وضعیت فرق نموده و الان اوضاع مثبت است. طرفداران مسرور تر هستند و شرایط خوب است. باید به همین روند ادامه دهیم. روز بازی ها هر بازیکنی می خواهد خودش را ثابت کند اما مهمترین چیزموفقیت تیم است. این رویکرد به ما یاری می نماید به جایی برگردیم که باید باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5230

به "لوکاکو: پاری سن ژرمن مدعی صعود است، نه منچستریونایتد، نیمکت نشینی ام؟ موفقیت تیم مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: پاری سن ژرمن مدعی صعود است، نه منچستریونایتد، نیمکت نشینی ام؟ موفقیت تیم مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید