لیگ قهرمانان آسیا، کلیپ 11 دقیقه ای AFC درباره رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش مهسان بلاگ، AFC کلیپ 11 دقیقه ای را درباره رعایت تمام پروتکل های بهداشتی پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اختیار تمام تیم های حاضر در این رقابت ها قرار داده است.

لیگ قهرمانان آسیا، کلیپ 11 دقیقه ای AFC درباره رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگاران، ویدئو کلیپی تهیه شده است از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با همراهی وزارت بهداشت قطر و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) در قطر، درباره تمامی پروتکل های بهداشتی که پیش از آغاز مسابقات در اختیار تمام تیم های حاضر در رقابت ها قرار گرفته است.

این پروتکل ها براساس اصول اولیه مقابله با شیوع ویروس کرونای سازمان بهداشت جهانی برای تمامی کشورها، در رابطه با اجتماعات و فعالیت های گروهی تنظیم شده اند.

در این ویدئوی 11 دقیقه ای، مراحل مختلف و پروتکل های بهداشتی از جمله انجام تست کرونا پیش از سفر و هنگام ورود در فرودگاه، ورود به کشور قطر، قرنطینه در اتاق هتل تا تعیین شدن پاسخ تمامی تست ها، زمان آغاز تمرین ها پس از دریافت جواب تست ها، چگونگی سرو غذا در اتاق ها، استفاده از سالن ورزشی هتل، استخر و جکوزی، رفت و آمد به محل تمرین و ورزشگاه، شرکت در نشست های خبری، رفتار بازیکنان در طول مسابقه و سایر رفتارهایی که مبتنی بر حفظ سلامت تمامی افراد مرتبط با این مسابقات است، به نمایش گذاشته می شود.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61507

به "لیگ قهرمانان آسیا، کلیپ 11 دقیقه ای AFC درباره رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، کلیپ 11 دقیقه ای AFC درباره رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید