مجوز نشر دو فصلنامه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی پژوهشگاه فضایی ایران صادر شد

به گزارش مهسان بلاگ، پژوهشگاه فضایی ایران پیروز به اخذ پروانه نشر برای انتشار دوفصلنامه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی شد.

مجوز نشر دو فصلنامه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی پژوهشگاه فضایی ایران صادر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، پژوهشگاه فضایی ایران پیروز به اخذ پروانه نشر برای انتشار دوفصلنامه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی شد.

براساس این گزارش ، در پی اقدام این پژوهشگاه برای اخذ مجوز نشریه، کمیسیون انتشارات دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نشر دوفصلنامه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی را صادر کرد.

گفتنی است، این نشریه به مدیرمسئولی دکتر حسین صمیمی، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران و با هدف نشر دستاوردهای فضایی و طرح و تبادل دانش و درس آموخته های فعالیت های حوزه فناوری فضایی منتشر خواهد شد.

گفتنی است ، مطالب مرتبط با بخش های مختلف حوزه فضا، از جمله طراحی و ساخت سامانه های فضایی، ناوبری و موقعیت یابی، اکتشافات فضایی، سنجش از دور، مخابرات فضایی، کاربرد فناوری های فضایی، کسب و کارهای فضاپایه و دیگر موارد مرتبط درج خواهد شد.

بنابر اعلام پژوهشگاه فضایی ایران، پیش از این نیز با توجه به ضرورت انتشار کتاب در حوزه موضوعات فضایی، پژوهشگاه فضایی ایران نسبت به دریافت مجوز نشر اقدام کرد که در نهایت با پیگیری های مستمر روابط عمومی این پژوهشگاه، پیروز به اخذ پروانه نشر کتاب از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 1 مرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49438

به "مجوز نشر دو فصلنامه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی پژوهشگاه فضایی ایران صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز نشر دو فصلنامه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی پژوهشگاه فضایی ایران صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید