مربی نساجی: بازیکنان نساجی باید بدانند برای چه تیمی بازی می نمایند، به بقا امید نداشته باشیم از پیش باخته ایم

به گزارش مهسان بلاگ، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که بازیکنان این تیم باید بدانند در چه تیمی بازی می نمایند.

مربی نساجی: بازیکنان نساجی باید بدانند برای چه تیمی بازی می نمایند، به بقا امید نداشته باشیم از پیش باخته ایم

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پیش از ملاقات نساجی مازندران مقابل سایپا گفت: آشنایی مختصری با تیم داشتیم و برای بازی فردا برنامه داریم. شرایط خاصی داریم و کوشش می کنیم این مسابقه را یک بازی تدارکاتی برای شناخت بیشتر از جوان ترها داشته باشیم تا در ادامه لیگ به ثبات بهتری برسیم. ما اگر به بقا امید نداشته باشیم، از پیش باخته هستیم و ارزش مردم، شهر، تیم، و قدمت نساجی را می دانیم. تیم قابلیت فراوانی دارد و می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. بعداً درباره این بحث می کنیم که در تیم چه شده است.

وی در خصوص شرایط فعلی تیم نساجی بیان نمود: نساجی شرایط و انگیزه خوبی دارد و شادابی تیم به حدی رسید که بچه ها خود را باور داشته باشند. شناساندن قدمت و نام نساجی برای بعضی بازیکنان دیر شد. بازیکن باید جایگاهش را بداند و متوجه باشد برای چه تیم و مردمی بازی می نماید. امیدوارم بازیکنان با خوی یکدیگر، مردم و کادر فنی آشنا شوند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مربی نساجی درباره طرفداران این تیم گفت: ما تماشاگران را به صورت فیزیکی نداریم، اما کادر فنی، مالک و بازیکنان منتظر کامنت های خوب و شرایط مناسب هستند. همواره اینگونه نیست که شبکه های اجتماعی مضر باشند. ما، مالک باشگاه، کادر فنی و بازیکنان به فکر طرفداران هستیم و به پالس های مثبت احتیاج داریم. چشم بازیکنان به شبکه های اجتماعی است و باید دست به دست هم بدهیم تا تیم به شرایطی برسد که شهرمان به آرامش برسد.

اسماعیلی در خصوص هدف این تیم در جام حذفی گفت: با شرایطی که داریم، منطقی نیست روی جام حذفی سرمایه گذاری کنیم و بیشتر روی شرایط بازیکنان کار می کنیم.

مربی نساجی راجع به لیست بازیکنان خروجی و ورودی این تیم توضیح داد: بازیکنان شرایط مناسبی دارند و بعضی از آنها دو یا سه پُسته هستند. نباید روی این موضوع زوم کنیم. ما اسامی دو بازیکن را به باشگاه ارائه کردیم که به تیم اضافه شوند.

اسماعیلی درباره جوانگرایی مجید جلالی در تیم نساجی گفت: هیچکس از جمله من، الهامی و مجیدی بدش نمی آید از جوانان استفاده کند. با این حال زمانی که مجبورید از جوانان بهره ببرید، شرایط فرق می نماید و نباید به اجبار از این بازیکنان استفاده کنیم. ان شاءالله شرایط تیم به ثبات برسد و پس از آن کم کم بازیکنان جوان را به تیم اضافه می کنیم. آنها نباید ابتدای راه بسوزند و نباید فرار رو به جلو باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در خصوص بازی کردن نساجی روی چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی بیان نمود: ما زمین دیگری نداریم و به بازی روی این زمین محکوم هستیم. بازیکنان ما می دانستند این زمین دارای چمن مصنوعی است و باید به این موضوع عادت نمایند. اگر این مسئله برای ما سخت است، برای حریف سخت تر است و اگر 30 درصد سختی برای ماست، 70 درصد به ضرر تیم مقابل است. باید از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79544

به "مربی نساجی: بازیکنان نساجی باید بدانند برای چه تیمی بازی می نمایند، به بقا امید نداشته باشیم از پیش باخته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی نساجی: بازیکنان نساجی باید بدانند برای چه تیمی بازی می نمایند، به بقا امید نداشته باشیم از پیش باخته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید